Heb je vragen over je virtual reality beleving?
Dan vind je je antwoord in dit overzicht met veelgestelde vragen.
Niet gevonden wat je zoekt? Neem contact met ons op:
mail: virtual.beveren@lago.be
telefoon: 03 750 35 00
Tot 24 uur voor je bezoek kan je zelf je reservatie verplaatsen naar een later tijdstip. Deze verplaatsing is momenteel kosteloos omwille van COVID-19.
Zijn er geen tijdsloten meer vrij en kan je je VR-sessie niet verplaatsen naar een andere datum? Neem zo snel mogelijk contact op met het onthaal (telefonisch: 03 750 35 00) om je VR-sessie te annuleren.
Je reservatie wordt terugbetaald in 'LAGO money', je online geldbeugel in de webshop. Je kan dit bedrag spenderen aan alle artikels in de webshops van alle LAGO zwemparadijzen. Het saldo van je LAGO money is onbeperkt geldig in tijd en kan altijd opgevolgd worden in je profiel op de webshop.
Annuleringen en verplaatsingen in minder dan 24 u voor je VR-sessie zijn enkel aanvaardbaar in geval van ziekte of overmacht en kunnen alleen telefonisch via het algemeen nummer van het zwembad.
Let op! Annuleringen en verplaatsingen via mail, Messenger of andere kanalen zijn niet geldig.
Nee, een terugbetaling gebeurt in LAGO money, je online geldbeugel in de webshop. Hiermee kan je vlot én kosteloos je bezoek op een later tijdstip reserveren via de webshop.
Wil je toch een terugbetaling op je bankrekening? Dan zal er 20% administratieve kost verrekend worden.
Een veilige VR-experience in een familiale en gezellige omgeving.
LAGO VIRTUAL is een divisie van LAGO.
Email: virtual.beveren@lago.be
Breng bij elk bezoek je identiteitskaart mee. Een rijbewijs is niet geldig. Er worden verplichte bezoekersregistraties uitgevoerd aan de kassa’s.