Je favoriet zwemparadijs is 7/7 open. Reserveren is nog steeds verplicht. Reserveer snel in onze webshop! Meer info

FAQ

Maak je je op voor een keileuke uitstap naar LAGO Sint-Truiden Bloesembad, maar zit je nog met een paar vragen? Dan vind je je antwoord vast hier!
Niet gevonden? Neem contact met ons op.

Reservaties en tickets bestellen via de webshop
Ik heb problemen met mijn login, bestelling of betaling via de webshop. Wat nu?

Kijk eerst even of je je antwoord kan terugvinden in onze FAQ’s. Kon je het toch niet vinden? Onze medewerkers helpen je graag verder tijdens de kantooruren:

Onze medewerkers doen hun uiterste best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Hou rekening met een responstijd van 1 à 3 dagen. Dank je wel voor je begrip.

Let op! Reservaties zijn niet mogelijk via e-mail, telefoon of social media.

Enkele tips: 

  • Om in alle comfort je tickets te bestellen, doe je dit best via je laptop of computer, niet met je smartphone.
  • Gebruik bij voorkeur Google Chrome als webbrowser en geen Internet Explorer.
Waar kan ik tickets aankopen of reserveren?

Reserveren en tickets aankopen kan enkel via de webshop.
Let op! Reservaties per e-mail, telefoon of social media zijn niet mogelijk.

Ga naar de webshop

Is het nog steeds nodig om te reserveren of tickets aan te kopen via de webshop?

Ja. Om zeker te zijn van een plaatsje in het zwembad, raden we je aan om een ticket aan te kopen via de webshop. Soms zijn er last minute toch nog tickets beschikbaar en kan je aan de kassa een ticket aankopen. Hiervoor betaal je per ticket € 1,00 extra.

Kan ik aan de kassa een ticket aankopen of een reservatie maken?

De capaciteiten zijn momenteel beperkt. Om zeker te zijn van een plaatsje in het zwembad, raden we je aan om een ticket aan te kopen via de webshop. Soms zijn er last minute toch nog tickets beschikbaar en kan je aan de kassa een ticket aankopen. Hiervoor betaal je per ticket € 1,00 extra.


Hoe reserveer ik mijn tickets online?

Tickets aankopen voor een bezoek aan een LAGO zwemparadijs doe je eenvoudig en veilig in onze webshop

  • Kies voor tickets en selecteer het gewenste ticket.
  • Duid in de kalender je gewenste datum en aankomsttijd aan.
  • Stel je bezoek samen door de tickets toe te voegen volgens leeftijd en woonplaats.
  • Het aantal tickets is momenteel beperkt tot 10 personen.

Nieuwe bezoeker? Meld je aan als nieuwe gebruiker en maak een account aan (op naam van een volwassene 16+).

Bestaande bezoeker? Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Je deed reeds aankopen op de webshop van een ander LAGO zwemparadijs of SpeelpuntLog in met je gebruikersnaam en wachtwoord die je hiervoor gebruikt.

Rond je bestelling verder af. Na je betaling ontvang je je e-ticket samen met je reserveringsbewijs in je mailbox. Print ze of bewaar ze bij voorkeur op je smartphone.
TIP! Je kan je QR-code bewaren in een Passbook app of je e-tickets tonen vanaf je gsm-scherm. Je hoeft ze dus niet te printen, zo helpen we samen om water te sparen.

Problemen met inloggen of je bestelling? Contacteer de helpdesk via bloesembad@lago.be

Bekijk de tutorial. 


Ik kan niet meer dan 10 tickets bestellen. Hoe komt dit?

Momenteel zijn het aantal tickets per aankoop beperkt tot 10 omwille van COVID-19-maatregelen.

Er zijn geen tijdsloten meer vrij. Wanneer zijn er nieuwe beschikbaar?

Elke woensdagavond worden er nieuwe tijdsloten beschikbaar gesteld op onze webshop. 

Moet ik een account aanmaken om te kunnen reserveren?

Ja, om een ticket aan te kopen of een zwembeurt te reserveren dien je eerst een account aan te maken. Vanaf 16 jaar kan je een persoonlijk gebruikersprofiel aanmaken.

Maak hier je account aan.

  • Heb je ooit al aankopen gedaan via een webshop van de andere LAGO zwemparadijzen of Speelpunt?
    Je kan dezelfde account gebruiken om je aan te melden.
  • Kocht je ooit een beurtenkaart of familiepas?
    Klik dan op wachtwoord vergeten en vul je e-mailadres in. Volg dan de richtlijnen in de e-mail die je ontvangt.
  • Ontvang je geen e-mail? Neem dan contact via e-mail naar bloesembad@lago.be en vermeld je naam, voornaam, postcode en geboortedatum. Onze klantendienst brengt je account in orde zodat je een bestelling kan plaatsen op onze webshop.
Vanaf welke leeftijd kan ik een account aanmaken?

Je kan een account aanmaken vanaf 16 jaar. Ben je jonger? Vraag aan één van je ouders om een persoonlijke login aan te maken en de tickets voor je te bestellen. Bij kinderen jonger dan 10 jaar moet er altijd één volwassene 18+ meezwemmen.

Het lukt me niet om een account aan te maken op de webshop.

Krijg je een melding dat je account reeds zou bestaan? 
We controleren bij het aanmaken van een account of je gegevens al bestaan in onze database. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je bij ons in het verleden een beurtenkaart of familiepas hebt aangekocht. Stuur een email naar bloesembad@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop  en je tickets kan reserveren.
Let op! Ben je jonger dan 16 jaar? In dit geval kan je zelf geen account aanmaken en vraag je aan je ouders om een ticket te bestellen. Bij kinderen jonger dan 10 jaar moet er altijd één volwassene 18+ meezwemmen.

Ik krijg een melding dat mijn account al bestaat. Wat nu?
  • We controleren bij het aanmaken van een account of je gegevens al bestaan in onze database. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je bij ons in het verleden een beurtenkaart of familiepas hebt aangekocht. Stuur een email naar bloesembad@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren.
  • Het zou ook kunnen dat je al een account aangemaakt hebt op onze webshop of op de webshop van een LAGO zwemparadijzen of Speelpunt? onze indoor speeltuin in Zwevegem.
    Klik in dit geval op ‘wachtwoord vergeten’.
    Krijg je geen e-mail toe? In dit geval zijn je gegevens vermoedelijk al in onze database maar beschikken we niet over je e-mailadres. Stuur een email naar bloesembad@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren.
Wachtwoord vergeten werkt niet.
  • Controleer eerst even of je e-mailadres correct ingegeven werd.
  • Check ook zeker of er per ongeluk geen spatie achter je e-mailadres staat.
  • Probeerde je eerst om een nieuwe gebruiker aan te maken en kreeg je een melding dat je account al bestaat, waarna je op wachtwoord vergeten klikte? Vermoedelijk krijg je geen e-mail toe omdat we niet over je e-mailadres beschikken. We controleren bij het aanmaken van een account of je gegevens al in onze database aanwezig zijn. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je bij ons in het verleden een beurtenkaart of familiepas hebt aangekocht. Stuur een email naar bloesembad@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren.
  • Het zou ook kunnen dat je al een account aangemaakt hebt op onze webshop of op de webshop van een ander LAGO zwemparadijs of Speelpunt, onze indoor speeltuin in Zwevegem.
    Klik in dit geval op ‘wachtwoord vergeten’.
    Krijg je geen e-mail toe? In dit geval zijn je gegevens vermoedelijk al in onze database maar beschikken we niet over je e-mailadres. Stuur een email naar bloesembad@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren. 
Welke browsers worden ondersteund?
  • Verouderde browsers zoals Internet Explorer worden niet ondersteund. Gebruik bij voorkeur Google Chrome als webbrowser.
  • Je kan reserveren via je gsm, computer of tablet. Wil je in alle comfort je tickets aankopen? Dan doe je dit best via je computer.
  • Merk je toch iets dat niet goed functioneert? Laat het ons via bloesembad@lago.be weten dan kunnen we onze webshop optimaliseren om je surfervaring te verbeteren.
Hoe verloopt de betaling via de webshop? En welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?

De betaling verloopt veilig via onze betaalpartner EnvisoPay. Je kan online betalen met Payconiq, Bancontact, credit card en iDEAL.

Ik ontvang geen e-tickets in mijn mailbox?

Check eerst of de e-tickets niet in je SPAM of ongewenste e-mail beland zijn. Het kan ook voorvallen dat de betaling via je bank wat op zich laat wachten. Ontvang je na 15 minuten nog geen e-mail met bevestiging van je aankoop, neem dan contact op via bloesembad@lago.be.

Kan ik een beurtenkaart of familiepas aankopen via de webshop?

Nee, dit is niet mogelijk. Maar je kan wel al een gratis reservatie maken met familiepas of beurtenkaart in de webshop. Op de dag van je bezoek breng je je identiteitskaart mee om je beurtenkaart of familiepas te kunnen aankopen. De betaling gebeurt aan de kassa. Je beurten worden onmiddellijk afgewaardeerd van je nieuwe kaart.

Ik heb een beurtenkaart, familiepas of abonnement. Moet ik ook reserveren?

De capaciteiten zijn nog steeds beperkt. Om het je zo comfortabel mogelijk te maken blijven we werken met reservaties via de webshop. Zo ben je zeker van je plaatsje in het zwembad en kan je zorgeloos genieten van een ontspannen moment.

Er staan geen beurten meer op mijn beurtenkaart of familiepas. Kan ik nog reserveren via de webshop?

Geen probleem, je kan alvast een gratis reservatie met familiepas of beurtenkaart maken op de webshop. Vraag op de dag van je bezoek aan de kassa om je beurtenkaart of familiepas te verlengen.

Kan ik mijn beurtenkaart of familiepas online verlengen?

Nee, maar we werken eraan om dit mogelijk te maken via de webshop. Momenteel kan je nog steeds je beurtenkaart of familiepas aan de kassa verlengen. Ook al heb je geen beurten meer op je kaart, je kan nog steeds reserveren met een familiepas of beurtenkaart op de webshop. Je vraagt op de dag van je bezoek aan de kassa om je familiepas of beurtenkaart te verlengen.

Kan ik mijn zwembeurt annuleren?

Annuleringen en verplaatsingen in minder dan 24 u voor je zwembeurt zijn enkel aanvaardbaar in geval van ziekte of overmacht en kunnen alleen telefonisch via het algemeen nummer van het zwembad: 011 19 99 00.

Let op! Annuleringen en verplaatsingen via mail, messenger of andere kanalen zijn niet geldig.

Een terugbetaling van je tickets gebeurt in LAGO money, je online geldbeugel in de webshop. Hiermee kan je vlot én kosteloos je bezoek op een later tijdstip reserveren via de webshop.
Wil je toch een terugbetaling op je bankrekening? Dan zal er 20% administratieve kost verrekend worden.

TIP! Tot 24 uur voor je geplande zwembeurt kan je je tickets of reservatie zelf verplaatsen via je persoonlijk profiel.

Kan ik mijn zwembeurt verplaatsen?

Tot 24 uur voor je zwembeurt kan je zelf je reservatie of ticket verplaatsen naar een later tijdstip via de webshop. Deze verplaatsing is momenteel kosteloos omwille van COVID-19.

Zijn er geen tijdsloten meer vrij en kan je je zwembeurt niet verplaatsen naar een andere datum? Neem zo snel mogelijk contact op met het onthaal via 011 19 99 00.

Je zwemticket wordt terugbetaald in 'LAGO money', je online geldbeugel in de webshop. Je kan dit bedrag spenderen aan alle artikels in de webshops van alle LAGO zwempardijzen. Het saldo van je LAGO money is onbeperkt geldig in tijd en kan altijd opgevolgd worden in je profiel op de webshop.

Hoe kan ik mijn tickets verplaatsen?

Ik kan mijn zwembeurt niet meer verplaatsen via mijn profiel.

Volg stap voor stap hoe je je tickets of reservatie kan verplaatsen. Tot 24 uur voor je geplande zwembeurt kan je je tickets of reservatie zelf verplaatsen via je persoonlijk profiel op de webshop. Check dus zeker of deze termijn nog niet verstreken is. Ondervind je toch nog problemen, neem dan contact op met onze klantendienst via bloesembad@lago.be.

Er zijn geen tijdsloten meer beschikbaar waardoor ik mijn ticket niet meer kan verplaatsen.

Neem zo snel mogelijk contact op met het onthaal via 011 19 99 00.

Je zwemticket wordt terugbetaald in 'LAGO money', je online geldbeugel in de webshop. Je kan dit bedrag spenderen aan alle artikels in de webshops van alle LAGO zwempardijzen. Het saldo van je LAGO money is onbeperkt geldig in tijd en kan altijd opgevolgd worden in je profiel op de webshop.

Hoe kan ik mijn tickets verplaatsen?

Ben ik mijn beurt kwijt wanneer ik niet kom zwemmen?

Ja, je beurtenkaart of familiepas wordt automatisch afgewaardeerd. Tickets worden niet terugbetaald. Je kan je tot 24 uur voor je zwembeurt deze zelf nog verplaatsen. Annuleringen en verplaatsingen in minder dan 24 u voor je zwembeurt zijn enkel aanvaardbaar in geval van ziekte of overmacht en kunnen alleen telefonisch via het algemeen nummer van het zwembad: 011 19 99 00.

Let op! Annuleringen en verplaatsingen via mail, messenger of andere kanalen zijn niet geldig.

Wat is LAGO money?

Wanneer je een zwembeurt geannuleerd hebt, krijg je een terugbetaling in LAGO money, je online geldbeugel in de webshop. Je kan dit bedrag spenderen aan alle artikels in de webshops van alle LAGO zwemparadijzen. Je kan het ook gebruiken in het zwemparadijs op het zwemmersterras om je bestelling af te rekenen. In het Rest-eau-café wordt dit ook aanvaard als betaalmiddel. Het saldo van je LAGO money is onbeperkt geldig in tijd en kan je altijd raadplegen op je online profiel.

Wat is een voucher?

Een voucher bevat een code van 16 cijfers waarmee je een gratis ticket kan aankopen op onze webshop. Er zijn vouchers specifiek voor volwassenen en vouchers specifiek voor kinderen. 

Om ze in te ruilen doe je een aankoop in de webshop en vul je de code in het overzicht van je winkelmandje in bij ‘Code korting, voucher, cadeaubon’

Klik op toepassen en zie je korting verschijnen in het overzicht van je betaling.

Heb je meerdere tickets aangeduid? Dan krijg je een extra veld te zien waarin je een extra code kan invullen wanneer je over meerdere vouchercodes beschikt. Ondervind je problemen bij je bestelling met een vouchercode? Neem contact op via bloesembad@lago.be.

Ik heb een voucher ontvangen. Hoe kan ik deze inruilen op de webshop?
  • Ga naar de webshop
  • Klik op ‘Tickets’
  • Kies de datum en de gewenste aankomsttijd
  • Selecteer vervolgens je tickets volgens woonplaats en leeftijd. 
  • Voeg ze toe aan je winkelmandje en klik op doorgaan. 
  • In het overzicht van je winkelmandje kan je je vouchercode bestaande uit 16 cijfers invullen bij ‘Code korting, voucher, cadeaubon’. Klik op toepassen en zie je korting verschijnen in het overzicht van je betaling.

Heb je meerdere tickets aangeduid? Dan krijg je een extra veld te zien waarin je een extra code kan invullen wanneer je over meerdere vouchercodes beschikt. Ondervind je problemen bij je bestelling met een vouchercode? Neem contact op via bloesembad@lago.be.

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken op de webshop?
  • Ga naar de webshop
  • Klik op ‘Tickets’
  • Kies de datum en de gewenste aankomsttijd, selecteer vervolgens je tickets volgens woonplaats en leeftijd. 
  • Voeg ze toe aan je winkelmandje en klik op doorgaan. In het overzicht van je winkelmandje kan je je kortingscode invullen bij ‘Code korting, voucher, cadeaubon’. Klik op toepassen en zie je korting verschijnen in het overzicht van je betaling. 

Ondervind je problemen bij je bestelling met een vouchercode? Neem contact op via bloesembad@lago.be.

Hoe verkrijg ik een kortingscode?

Hou onze facebookpagina en instagrampagina zeker in de gaten. Regelmatig verschijnen er nieuwe promoties en kan je een kortingscode te pakken krijgen.

Ik heb een LAGO-cadeaubon gekregen. Hoe kan ik deze inwisselen op de webshop?
  • Ga naar de webshop
  • Klik op ‘Tickets’
  • Kies de datum en de gewenste aankomsttijd, selecteer vervolgens je tickets volgens woonplaats en leeftijd.
  • Voeg ze toe aan je winkelmandje en klik op doorgaan. In het overzicht van je winkelmandje kan je je code van je cadeaubon bestaande uit 18 karakters invullen bij ‘Code korting, voucher, cadeaubon’. Klik op toepassen en zie je korting verschijnen in het overzicht van je betaling.

Ondervind je problemen bij je bestelling met een kortingscode? Neem contact op via bloesembad@lago.be.

Bereikbaarheid klantendienst
Ik heb een vraag. Wanneer en hoe kan ik de klantendienst bereiken?

Kijk eerst even of je je antwoord kan terugvinden in onze FAQ’s. Kon je het toch niet vinden? Onze medewerkers helpen je graag verder tijdens de kantooruren:

Onze medewerkers doen hun uiterste best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Hou rekening met een responstijd van 1 à 3 dagen. Dank je wel voor je begrip.

Let op! Reservaties zijn niet mogelijk via e-mail, telefoon of social media.

Ik heb een mailtje gestuurd maar krijg geen antwoord. / Ik probeer te bellen maar krijg geen gehoor.

Onze onthaalmedewerkers krijgen heel wat vragen binnen. Zij doen hun uiterste best om alle telefoons en e-mails zo snel mogelijke te beantwoorden.
Hou rekening met een responstijd van 1 à 3 dagen. Dank je wel voor je begrip.

Heb je een klacht of een opmerking?

Was je niet tevreden over je bezoek? Alvast onze excuses voor je onaangename ervaring.
We hechten veel belang aan de feedback van onze klanten. Dank je wel om je klacht door te geven via het klachtenplatform. Dit geeft ons de mogelijkheid om de kwaliteit van onze dienstverlening en ons aanbod te verbeteren.
We behandelen je feedback zo snel mogelijk.

Mijn klacht melden 

Bereikbaarheid
Routebeschrijving - met de auto
  • Vanuit Hasselt: Volg de N80 tot aan de omleidingsweg N3. Volg rechts de N3 tot aan de Montenakenweg en volg daarna de bewegwijzering ‘LAGO Bloesembad’.
  • Vanuit Tongeren - Borgloon: Volg vanuit Borgloon de N79 tot aan de N80. Volg links de N80 tot aan de omleidingsweg N3. Volg rechts de N3 tot aan de Montenakenweg en volg daarna de bewegwijzering ‘LAGO Bloesembad’.
  • Vanuit Luik – Heers: Volg vanuit Heers de N3 tot aan de Montenakenweg. Volg daarna de bewegwijzering ‘LAGO Bloesembad’.
  • Vanuit Leuven – Tienen: Volg vanuit Tienen de N3 tot aan de Montenakenweg. Volg daarna de bewegwijzering ‘LAGO Bloesembad’.
Routebeschrijving - met de trein of stadsbus
  • Het station van Sint-Truiden ligt op 850m wandelen. De dienstregelingen kan je terugvinden op de website van nmbs.
  • Je kan ook makkelijk een van de stadsbussen S1 of S2 nemen tot aan het zwembad. Je stapt af aan halte ‘Sint-Truiden Zwembad’.
Routebeschrijving - met de bus
  • Het zwembad heeft een eigen bushalte ‘Sint-Truiden Zwembad’
  • Volgende lijnen hebben hier een stopplaats:
    • 21a Hasselt – Landen
    • 23a Tongeren – Sint-Truiden
    • 26 Heers – Sint-Truiden
    • 41 Sint-Truiden – Jeuk
    • 42 Sint-Truiden – Landen
    • 105 Hasselt – Sint-Truiden
    • S1 Ordingen – Nieuwenhoven
    • S2 Kortenbos – Kozen
Routebeschrijving - met de fiets
  • Het zwemparadijs ligt in de Olympialaan in de nabijheid van knooppunt 134 en 135.
Openingsuren en rustige momenten
Hebben jullie een sluitingsdag?

Onze vaste sluitingsdagen zijn 1 januari, 24 december, 25 december en 31 december. We zijn ook jaarlijks gesloten voor onderhoud.
Op alle andere feestdagen is het zwembad geopend.

Faciliteiten
Wat is het aanbod?

Het aanbod bestaan het 2 delen:  een sportbad en het zwemparadijs.
Daarnaast krijgt het Bloesembad een LAGO CLUB ecofitness erbovenop. 

Sportbad

  • 8 banen

Zwemparadijs

  • kinderwereld met interactieve speelelementen
  • golfslagbad
  • wildwaterbaan
  • twee glijbanen
  • wellness: sauna, hamam, warme lagune en een uniek Dode Zeebad
  • verwarmd buitenbad en zwemvijver
  • zwemmersterras

Regels en voorschriften
Intern reglement

Het intern reglement kan je binnenkort hier raadplegen.

Begeleiding door volwassene

Kinderen jonger dan 10 jaar dienen vergezeld en onder toezicht van min. 1 volwassene (+18 jaar) te zijn. Kinderen jonger dan 3 maanden moeten nog eventjes wachten op een zwembeurt, zij worden omwille van veiligheidsredenen nog niet toegelaten in het zwemparadijs.

Wat zijn de zwemkledij voorschriften?

Het sportbad en subtropisch zwemparadijs zijn enkel toegankelijk in zwemkledij. 

Bikini, badpak, zwemshorten tot boven de knie en aanpassende zwembroek zijn toegelaten. Zwemshorten op of onder de knie zijn net zoals t-shirts, kleedjes en rokjes verboden. Ondergoed wordt niet aanvaard, ook niet onder de zwemkledij. Burkini's en hoofdeksels worden ook niet toegelaten. Het dragen van een badmuts daarentegen kunnen we alleen maar motiveren.

We vragen ook om alleen maar zwemkledij vervaardigd uit badstof te dragen.

Zwemuitrusting en speelmateriaal
Mag ik eigen spelmateriaal meebrengen naar het zwembad?

Ja, dit is mogelijk zolang de drukte het toelaat en er geen hinder is voor andere bezoekers. De redders bepalen of het al dan niet mogelijk is.

Kan ik spelmateriaal lenen?

Nee, je kan eventueel wel zelf spelmateriaal meebrengen zoals hierboven beschreven staat.

Feestjes
Hoe kan ik een (verjaardags)feestje organiseren?

Als je een feestje wil organiseren in ons zwembad, kan je meer informatie krijgen en reserveren aan het onthaal. Je kan ook altijd terecht op onze feestjespagina.

Een uniek feest vol waterpret? Wat houdt dat in?

Bij LAGO organiseer je een spetterend verjaardagsfeestje voor 8 kinderen tot en met 15 jaar.
Een feestformule bestaat uit 4 uur waterpret in het subtropisch zwembad en een overheerlijk menu op het zwemmersterras voor elk kind. Bovenop het plezantste feestje met vrienden ontvangt je jarige een leuk LAGO-cadeau.

Tijdens je reservatie kies je de favoriete feestformule van je jarige: huisbereide pannenkoeken, een hamburgermenu met frietjes, een pastamenu of een verrassingsmenu met frietjes, snack en geschenkje.

Zijn begeleiders verplicht?

Ja, begeleiding van 2 meezwemmende volwassenen 18+ is verplicht bij een feestje. Zij betalen een gewoon inkomticket voor 18+.

Zwemlessen
Kunnen we bij jullie ook terecht voor zwemlessen?

Ja, LAGO organiseert zwemlessen voor kinderen en volwassen. Binnenkort kan je meer info vinden over de zwemacademie.

Updates COVID-19 - Gaan de zwemlessen van WaiWai nog door?

Het uitstel van de opening heeft jammer genoeg ook gevolgen voor WaiWai, onze zwemacademie.
De geplande lessen in de maand april zullen niet doorgaan, maar worden uitgesteld naar een latere datum (als het sportbad geopend is). Alle ouders worden per mail op de hoogte gebracht de komende dagen. Gelieve rekening te houden met enige vertraging. Bedankt voor het begrip.

Van zodra wij meer informatie hebben, zullen we jullie zeker iets laten weten. Onze excuses voor dit ongemak.
Voor actuele informatie, blijf ons volgen via onze website en sociale media.

Kinderen
Mijn kinderen kunnen zwemmen, mogen zij alleen binnen?

Kinderen vanaf 10 jaar mogen alleen binnen. Kinderen onder de 10 jaar moeten begeleid worden door een volwassene.

Vanaf welke leeftijd worden kinderen toegelaten?

Kinderen jonger dan 3 maanden moeten nog eventjes wachten op een zwembeurt, zij worden omwille van veiligheidsredenen nog niet toegelaten in het zwemparadijs.

Klachten?
Heb je een opmerking of klacht?

Was je niet tevreden over je bezoek? Alvast onze excuses voor je onaangename ervaring.
We hechten veel belang aan de feedback van onze klanten.  Gelieve je klacht door te geven via het klachtenportaal. Dit geeft ons de mogelijkheid om de kwaliteit van onze dienstverlening en ons aanbod te verbeteren.
We behandelen deze zo snel mogelijk.

Klachtenplatform

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies om goed te functioneren en om je een betere en persoonlijkere gebruikservaring te bieden. Lees meer
Nee, bedankt