Zin in een tropisch avontuur? Reserveer nu je tickets voordelig online. Meer info

Kan ik mijn zwembeurt verplaatsen?

Ja, tot 24 uur voor je zwembeurt kan je zelf je reservatie of ticket verplaatsen via je profiel in de webshop.  

Hoe kan ik mijn zwembeurt verplaatsen?

  • Log in met je persoonlijke webshop account. 
  • Klik bovenaan op 'Mijn profiel'. 
  • Selecteer 'Historiek en overzichten' in het menu. 
  • Kies in de dropdown box voor 'Mijn reservaties'. 
  • Klik op de knop 'Verplaatsen' naast het ticket.
  • Kies je dag en tijdslot voor je nieuwe reservatie. 
  • Print je nieuwe e-tickets of bewaar ze in je passbook/wallet app.

Let op! Verplaatsingen via mail, messenger of andere kanalen zijn niet geldig.
Voor de aankoop van toegangstickets op datum beschik je niet over een herroepingsrecht. Lees er alles over in de algemene voorwaarden van het zwembad dat jij bezoekt.  

Wat als je niet aanwezig bent op je gereserveerd tijdslot?

Reserveerde je met een familiepas, abonnement of beurtenkaart en ben je niet aanwezig op het gereserveerde tijdslot, dan worden je gereserveerde beurten automatisch afgewaardeerd. Aangekochte tickets worden nooit terug betaald.