Ja, tot 24 uur voor je zwembeurt kan je zelf je reservatie of ticket verplaatsen via je profiel in de webshop. Deze verplaatsing is momenteel omwille van COVID-19 kosteloos.
Hoe kan ik mijn zwembeurt verplaatsen?
Let op! Annuleringen en verplaatsingen in minder dan 24 u voor je zwembeurt zijn enkel aanvaardbaar in geval van ziekte of overmacht en kunnen alleen telefonisch via het algemeen nummer van het zwembad. Annuleringen en verplaatsingen via mail, messenger of andere kanalen zijn niet geldig.
Voor de aankoop van toegangstickets op datum beschik je niet over een herroepingsrecht. Lees er alles over in de algemene voorwaarden van het zwembad dat jij bezoekt.
Wat als je niet aanwezig bent op je gereserveerd tijdslot?
Reserveerde je met een familiepas, abonnement of beurtenkaart en ben je niet aanwezig op het gereserveerde tijdslot zonder voorafgaandelijke verwittiging, dan worden je gereserveerde beurten automatisch afgewaardeerd. Aangekochte tickets worden nooit terug betaald.