LAGO Kortrijk Lagaeplein is open! Reserveer snel je tickets in de webshop. Meer info

Kan ik mijn zwembeurt verplaatsen?

Ja, tot 24 uur voor je zwembeurt kan je zelf je reservatie of ticket verplaatsen via je profiel in de webshop. Deze verplaatsing is momenteel omwille van COVID-19 kosteloos. 

Hoe kan ik mijn zwembeurt verplaatsen?

  • Log in met je persoonlijke webshop account. 
  • Klik bovenaan op 'Mijn profiel'. 
  • Selecteer 'Historiek en overzichten' in het menu. 
  • Kies in de dropdown box voor 'Mijn reservaties'. 
  • Klik op de knop 'Verplaatsen' naast het ticket.
  • Kies je dag en tijdslot voor je nieuwe reservatie. 
  • Print je nieuwe e-tickets of bewaar ze in je passbook/wallet app.

Let op! Annuleringen en verplaatsingen in minder dan 24 u voor je zwembeurt zijn enkel aanvaardbaar in geval van ziekte of overmacht en kunnen alleen telefonisch via het algemeen nummer van het zwembad. Annuleringen en verplaatsingen via mail, messenger of andere kanalen zijn niet geldig.  

Wat als je niet aanwezig bent op je gereserveerd tijdslot?

Reserveerde je met een familiepas, abonnement of beurtenkaart en ben je niet aanwezig op het gereserveerde tijdslot zonder voorafgaandelijke verwittiging, dan worden je gereserveerde beurten automatisch afgewaardeerd. Aangekochte tickets worden nooit terug betaald.

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies om goed te functioneren en om je een betere en persoonlijkere gebruikservaring te bieden. Lees meer
Nee, bedankt