Zin in een tropisch avontuur? Reserveer nu je tickets voordelig online. Meer info

FAQ

Maak je je op voor een spetterende uitstap naar LAGO Pelt Dommelslag, maar zit je nog met een paar vragen?
Dan vind je je antwoord in dit overzicht met veelgestelde vragen. Toch niet gevonden? Contacteer ons.

Reservaties en tickets bestellen via de webshop
Is het nog steeds nodig om te reserveren of tickets aan te kopen via de webshop?

Ja.
Om zeker te zijn van een plaatsje in het zwembad, raden we je aan om een ticket aan te kopen via de webshop.
Soms zijn er last minute toch nog tickets beschikbaar en kan je aan de kassa een ticket aankopen. Hiervoor betaal je per ticket € 1,00 extra.

Ga naar de webshop

Waar kan ik tickets aankopen of reserveren?

Reserveren en tickets aankopen kan enkel via de webshop.
Let op! Reservaties per e-mail, telefoon of social media zijn niet mogelijk.

Ga naar de webshop

Hoe reserveer ik mijn tickets online?

Tickets aankopen voor een bezoek aan een LAGO zwemparadijs doe je eenvoudig en veilig in onze webshop 

  • Kies voor tickets en selecteer het gewenste ticket. 
  • Duid in de kalender je gewenste datum en aankomsttijd aan. 
  • Stel je bezoek samen door de tickets toe te voegen volgens leeftijd en woonplaats. 
  • Het aantal tickets is momenteel beperkt tot 10 personen.

Nieuwe bezoeker? Meld je aan als nieuwe gebruiker en maak een account aan (op naam van een volwassene 16+).

Bestaande bezoeker? Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Je deed reeds aankopen op de webshop van een ander LAGO zwemparadijs of Speelpunt Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord die je hiervoor gebruikt.

Rond je bestelling verder af. Na je betaling ontvang je je e-ticket samen met je reserveringsbewijs in je mailbox. Print ze of bewaar ze bij voorkeur op je smartphone.
TIP! Je kan je QR-code bewaren in een Passbook app of je e-tickets tonen vanaf je gsm-scherm. Je hoeft ze dus niet te printen, zo helpen we samen om water te sparen.

Problemen met inloggen of je bestelling? Contacteer de helpdesk via dommelslag@lago.be

 Bekijk de tutorial. 

Ga naar de webshop


Hoe lang op voorhand kan ik tickets via de webshop aankopen?

Je kan tot één maand vooraf tickets voor het subtropisch zwembad en het sportbad aankopen.

Kan ik aan de kassa een ticket aankopen of een reservatie maken?

De capaciteiten zijn momenteel beperkt. Om zeker te zijn van een plaatsje in het zwembad, raden we je aan om een ticket aan te kopen via de webshop.
Soms zijn er last minute toch nog tickets beschikbaar en kan je aan de kassa een ticket aankopen. Hiervoor betaal je per ticket € 1,00 extra.

Reserveer nu je tickets via de webshop

Ik kan niet meer dan 14 tickets bestellen. Hoe komt dit?

Momenteel zijn het aantal tickets per aankoop op de webshop beperkt tot 14. Voor een groepsreservatie kan je telefonisch contact opnemen.

Er zijn geen tijdsloten meer vrij. Wanneer zijn er nieuwe beschikbaar?

Elke woensdagavond worden er nieuwe tijdsloten beschikbaar gesteld op onze webshop

Ga naar de webshop

Moet ik een account aanmaken om te kunnen reserveren?

Ja, om een ticket aan te kopen of een zwembeurt te reserveren dien je eerst een account aan te maken.
Vanaf 16 jaar kan je een persoonlijk gebruikersprofiel aanmaken.

Maak gratis een account aan

  • Heb je ooit al aankopen gedaan via een webshop van de andere LAGO zwemparadijzen of Speelpunt?
    Je kan dezelfde account gebruiken om je aan te melden.
  • Kocht je ooit een beurtenkaart of familiepas?
    Klik dan op wachtwoord vergeten en vul je e-mailadres in. Volg dan de richtlijnen in de e-mail die je ontvangt.
    Ontvang je geen e-mail? Neem dan contact via e-mail naar dommelslag@lago.be en vermeld je naam, voornaam, postcode en geboortedatum. Onze klantendienst brengt je account in orde zodat je een bestelling kan plaatsen op onze webshop.
Vanaf welke leeftijd kan ik een account aanmaken?
  • Je kan een account aanmaken vanaf 16 jaar. Ben je jonger? Vraag aan één van je ouders om een persoonlijke login aan te maken en de tickets voor je te bestellen. Bij kinderen jonger dan 10 jaar moet er altijd één volwassene 18+ meezwemmen.
Het lukt me niet om een account aan te maken op de webshop.

Krijg je een melding dat je account reeds zou bestaan? 
We controleren bij het aanmaken van een account of je gegevens al bestaan in onze database. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je bij ons in het verleden een beurtenkaart of familiepas hebt aangekocht. Stuur een e-mail naar dommelslag@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren.
Let op! Ben je jonger dan 16 jaar? In dit geval kan je zelf geen account aanmaken en vraag je aan je ouders om een ticket te bestellen. Bij kinderen jonger dan 10 jaar moet er altijd één volwassene 18+ meezwemmen.

Ik krijg een melding dat mijn account al bestaat. Wat nu?

We controleren bij het aanmaken van een account of je gegevens al bestaan in onze database. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je bij ons in het verleden een beurtenkaart of familiepas hebt aangekocht. Stuur een e-mail naar dommelslag@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren.

Het zou ook kunnen dat je al een account aangemaakt hebt op onze webshop of op de webshop van LAGO zwemparadijzen of Speelpunt onze indoor speeltuin in Zwevegem.
Klik in dit geval op wachtwoord vergeten’.
Krijg je geen e-mail toe? In dit geval zijn je gegevens vermoedelijk al in onze database maar beschikken we niet over je e-mailadres. Stuur een e-mail naar dommelslag@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren.

Kocht je ooit een beurtenkaart of familiepas?

Klik dan op wachtwoord vergeten en vul je e-mailadres in. Volg dan de richtlijnen in de e-mail die je ontvangt.
Ontvang je geen e-mail? Neem dan contact via e-mail naar dommelslag@lago.be en vermeld je naam, voornaam, postcode en geboortedatum. Onze klantendienst brengt je account in orde zodat je een bestelling kan plaatsen op onze webshop.

Ik heb problemen met mijn login, bestelling of betaling via de webshop. Wat nu?

Kijk eerst even of je je antwoord kan terugvinden in onze FAQ’s.
Kon je het toch niet vinden? Onze medewerkers helpen je graag verder tijdens de kantooruren:

Onze medewerkers doen hun uiterste best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Hou rekening met een responstijd van 1 à 3 dagen. Dank je wel voor je begrip.

Let op! Reservaties zijn niet mogelijk via e-mail, telefoon of social media.

Enkele tips: 

  • Om in alle comfort je tickets te bestellen, doe je dit best via je laptop of computer, niet met je smartphone.
  • Gebruik bij voorkeur Google Chrome als webbrowser en geen Internet Explorer.
Wachtwoord vergeten werkt niet.

Controleer eerst even of je e-mailadres correct ingegeven werd.

Check ook zeker of er per ongeluk geen spatie achter je e-mailadres staat.

Probeerde je eerst om een nieuwe gebruiker aan te maken en kreeg je een melding dat je account al bestaat, waarna je op wachtwoord vergeten klikte? Vermoedelijk krijg je geen e-mail toe omdat we niet over je e-mailadres beschikken. We controleren bij het aanmaken van een account of je gegevens al in onze database aanwezig zijn. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je bij ons in het verleden een beurtenkaart of familiepas hebt aangekocht. Stuur een e-mail naar dommelslag@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren.

Het zou ook kunnen dat je al een account aangemaakt hebt op onze webshop of op de webshop van een ander LAGO zwemparadijs of Speelpuntonze indoor speeltuin in Zwevegem.
Klik in dit geval op wachtwoord vergeten’.
Krijg je geen e-mail toe? In dit geval zijn je gegevens vermoedelijk al in onze database maar beschikken we niet over je e-mailadres. Stuur een e-mail naar dommelslag@lago.bemet je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren.

Welke browsers worden ondersteund?

Verouderde browsers zoals Internet Explorer worden niet ondersteund. Gebruik bij voorkeur Google Chrome als webbrowser.

Je kan reserveren via je gsm, computer of tablet. Wil je in alle comfort je tickets aankopen? Dan doe je dit best via je computer.

Merk je toch iets dat niet goed functioneert? Laat het ons via dommelslag@lago.be weten dan kunnen we onze webshop optimaliseren om je surfervaring te verbeteren.

Hoe verloopt de betaling via de webshop? En welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?

De betaling verloopt veilig via onze betaalpartner EnvisoPay. Je kan online betalen met Payconiq, Bancontact en credit card.

Ik ontvang geen e-tickets in mijn mailbox?

Check eerst of de e-tickets niet in je SPAM of ongewenste e-mail beland zijn. Het kan ook voorvallen dat de betaling via je bank wat op zich laat wachten. Ontvang je na 15 minuten nog geen e-mail met bevestiging van je aankoop, neem dan contact op via dommelslag@lago.be. 

TIP: via je account (in de webshop) kan je je e-tickets ook terugvinden. Log in, klik bovenaan op Mijn account - Historiek en overzichten - E-tickets.

Kan ik een beurtenkaart of familiepas aankopen via de webshop?

Nee, dit is niet mogelijk. Maar je kan wel al een gratis reservatie maken met familiepas of beurtenkaart in de webshop.
Op de dag van je bezoek breng je je identiteitskaart mee om je beurtenkaart of familiepas te kunnen aankopen. De betaling gebeurt aan de kassa. Je beurten worden onmiddellijk afgewaardeerd van je nieuwe kaart.

Ik heb een beurtenkaart, familiepas of abonnement. Moet ik ook reserveren?

Om het je zo comfortabel mogelijk te maken, werken we met reservaties via de webshop.

Zo ben je zeker van je plaatsje in het zwembad en kan je zorgeloos genieten van een ontspannen moment.

 


 

 

 

[MVD1]Voeg hier de link naar je webshop toe.

Er staan geen beurten meer op mijn beurtenkaart of familiepas. Kan ik nog reserveren via de webshop?

Geen probleem, je kan alvast een gratis reservatie met familiepas of beurtenkaart maken op de webshop.
Vraag op de dag van je bezoek aan de kassa om je beurtenkaart of familiepas te verlengen.

Kan ik mijn beurtenkaart of familiepas online verlengen?

Nee, maar we werken eraan om dit mogelijk te maken via de webshop.
Momenteel kan je nog steeds je beurtenkaart of familiepas aan de kassa verlengen. Ook al heb je geen beurten meer op je kaart, je kan nog steeds reserveren met een familiepas of beurtenkaart op de webshop.
Je vraagt op de dag van je bezoek aan de kassa om je familiepas of beurtenkaart te verlengen.

Ik ben lid van Gezinsbond. Kan ik punten sparen of met mijn punten betalen in de webshop?

Nee, maar je kan wel een gratis reservatie maken voor het subtropisch zwembad en je tickets of meerbeurten kaarten laten afrekenen aan de kassa op de dag van je bezoek. Je kan er betalen met je gespaarde punten in schijven van 5 euro en je spaart 10% van je aankoopbedrag op je Gezinsbond-lidkaart. 

Hoe ga je te werk?

  • Surf naar de webshop en kies voor het subtropisch zwembad.
  • Selecteer je gewenst bezoekmoment.
  • Vul het aantal personen in naast 'Reservatie met Gezinsbond-lidkaart'.
  • Je hoeft je lidkaartnummer nergens te vermelden.
  • Toon aan de kassa je lidkaart van Gezinsbond samen met je e-tickets, bij voorkeur op je gsm.
  • Je betaalt aan de kassa met je punten in schijven van 5 euro en je spaart 10% van het aankoopbedrag in punten op je lidkaart.

Je ledenvoordeel is enkel geldig op aankopen van (combideal)tickets, familiepassen en beurtenkaarten voor het subtropisch zwembad of herladen van meerbeurtenkaarten voor het subtropisch zwembad. Niet geldig voor het sportbad, verjaardagsfeestjes, zwemlessen en andere activiteiten of producten.

Mijn zwembeurt reserveren

Alle info over je ledenvoordeel bij LAGO zwemparadijzen vind je op de website van Gezinsbond.

Kan ik mijn zwembeurt annuleren?

Voor de aankoop van toegangstickets op datum beschik je niet over een herroepingsrecht. Lees er alles over in de algemene voorwaarden.

Je kan je tickets niet annuleren, maar je kan ze tot 24 uur voor je geplande zwembeurt verplaatsen via je persoonlijk profiel in de webshop. Lees hier alles over het verplaatsen van je tickets.

 Let op! Verplaatsingen via messenger of andere kanalen zijn niet geldig.

Herroepingsrecht
  • Let op! Voor de aankoop van toegangstickets op datum beschik je niet over een herroepingsrecht. Lees er alles over in de algemene voorwaarden.
Kan ik mijn zwembeurt verplaatsen?

Tot 24 uur voor je zwembeurt kan je zelf je reservatie of ticket verplaatsen naar een later tijdstip via de webshop. Lees hier alles over het verplaatsen van je tickets.
Let op! Verplaatsingen via messenger of andere kanalen zijn niet geldig.

Ik kan mijn zwembeurt niet meer verplaatsen via mijn profiel.

Volg stap voor stap hoe je je tickets of reservatie kan verplaatsen.
Tot 24 uur voor je geplande zwembeurt kan je je tickets of reservatie zelf verplaatsen via je persoonlijk profiel op de webshop.
Check dus zeker of deze termijn nog niet verstreken is. Ondervind je toch nog problemen, neem dan contact op met onze klantendienst via dommelslag@lago.be

Verplaats je zwembeurt

Er zijn geen tijdsloten meer beschikbaar waardoor ik mijn ticket niet meer kan verplaatsen.

Neem zo snel mogelijk contact op met het onthaal via 011 60 64 44  om je zwembeurt te annuleren.
Je zwemticket wordt terugbetaald in 'LAGO money', je online geldbeugel in de webshop. Je kan dit bedrag spenderen aan alle artikels in de webshops van alle LAGO zwempardijzen
Het saldo van je LAGO money is onbeperkt geldig in tijd en kan altijd opgevolgd worden in je profiel op de webshop.


Hoe verplaats ik mijn tickets?

Ben ik mijn beurt kwijt wanneer ik niet kom zwemmen?

Ja, je beurtenkaart of familiepas wordt automatisch afgewaardeerd. Tickets worden niet terugbetaald. Tot 24 uur voor je zwembeurt kan je je zwembeurt zelf nog verplaatsen via je webshopaccount. Lees hier alles over het verplaatsen van je tickets.
Let op! Verplaatsingen via messenger of andere kanalen zijn niet geldig.

Wat is LAGO money?

Wanneer je een zwembeurt geannuleerd hebt, krijg je een terugbetaling in LAGO money, je online geldbeugel in de webshop. Je kan dit bedrag spenderen aan alle artikels in de webshops van alle LAGO zwempardijzen.
Je kan het ook gebruiken in het zwemparadijs op het zwemmersterras om je bestelling af te rekenen. In het Rest-eau-café wordt dit ook aanvaard als betaalmiddel. Het saldo van je LAGO money is onbeperkt geldig in tijd en kan je altijd raadplegen op je online profiel.

Wat is een voucher?

Een voucher bevat een code van 16 cijfers waarmee je een gratis ticket kan aankopen op onze webshop. Er zijn vouchers specifiek voor volwassenen en vouchers specifiek voor kinderen. Om ze in te ruilen doe je een aankoop in de webshop en vul je de code in het overzicht van je winkelmandje in bij ‘Code korting, voucher, cadeaubon’. Klik op toepassen en zie je korting verschijnen in het overzicht van je betaling.

Heb je meerdere tickets aangeduid? Dan krijg je een extra veld te zien waarin je een extra code kan invullen wanneer je over meerdere vouchercodes beschikt. Ondervind je problemen bij je bestelling met een vouchercode? Neem contact op via dommelslag@lago.be

Ik heb een voucher ontvangen. Hoe kan ik deze inruilen op de webshop?

Ga naar de webshop, klik op ‘Tickets’, kies de datum en de gewenste aankomsttijd, selecteer vervolgens je tickets volgens woonplaats en leeftijd. Voeg ze toe aan je winkelmandje en klik op doorgaan. In het overzicht van je winkelmandje kan je je vouchercode bestaande uit 16 cijfers invullen bij ‘Code korting, voucher, cadeaubon’. Klik op toepassen en zie je korting verschijnen in het overzicht van je betaling.
Heb je meerdere tickets aangeduid? Dan krijg je een extra veld te zien waarin je een extra code kan invullen wanneer je over meerdere vouchercodes beschikt. Ondervind je problemen bij je bestelling met een vouchercode? Neem contact op via dommelslag@lago.be.

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken op de webshop?

Ga naar de webshop, klik op ‘Tickets’, kies de datum en de gewenste aankomsttijd, selecteer vervolgens je tickets volgens woonplaats en leeftijd. Voeg ze toe aan je winkelmandje en klik op doorgaan. In het overzicht van je winkelmandje kan je je kortingscode invullen bij ‘Code korting, voucher, cadeaubon’. Klik op toepassen en zie je korting verschijnen in het overzicht van je betaling. Ondervind je problemen bij je bestelling met een vouchercode? Neem contact op via dommelslag@lago.be.

Hoe verkrijg ik een kortingscode?

Hou onze facebookpagina  en instagrampagina zeker in de gaten. Regelmatig verschijnen er nieuwe promoties en kan je een kortingscode te pakken krijgen.

Ik heb een LAGO-cadeaubon gekregen. Hoe kan ik deze inwisselen op de webshop?

Ga naar de webshop, klik op ‘Tickets’, kies de datum en de gewenste aankomsttijd, selecteer vervolgens je tickets volgens woonplaats en leeftijd. Voeg ze toe aan je winkelmandje en klik op doorgaan. In het overzicht van je winkelmandje kan je je code van je cadeaubon bestaande uit 18 karakters invullen bij ‘Code korting, voucher, cadeaubon’. Klik op toepassen en zie je korting verschijnen in het overzicht van je betaling.

Ondervind je problemen bij je bestelling met een kortingscode? Neem contact op via dommelslag@lago.be.

Bereikbaarheid klantendienst
Ik heb een vraag. Wanneer en hoe kan ik de klantendienst bereiken?

Kijk eerst even of je je antwoord kan terugvinden in onze FAQ’s.
Kon je het toch niet vinden? Onze medewerkers helpen je graag verder tijdens de kantooruren:

Onze medewerkers doen hun uiterste best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Hou rekening met een responstijd van 1 à 3 dagen. Dank je wel voor je begrip.

Let op! Reservaties zijn niet mogelijk via e-mail, telefoon of social media.

Ik heb een mailtje gestuurd maar krijg geen antwoord. / Ik probeer te bellen maar krijg geen gehoor.

Onze onthaalmedewerkers krijgen heel wat vragen binnen. Zij doen hun uiterste best om alle telefoons en e-mails zo snel mogelijke te beantwoorden.
Hou rekening met een responstijd van 1 à 3 dagen. Dank je wel voor je begrip.

Heb je een klacht of een opmerking?
  • Was je niet tevreden over je bezoek? Alvast onze excuses voor je onaangename ervaring.
    We hechten veel belang aan de feedback van onze klanten. Dank je wel om je klacht door te geven via het klachtenplatform. Dit geeft ons de mogelijkheid om de kwaliteit van onze dienstverlening en ons aanbod te verbeteren.
    We behandelen je feedback zo snel mogelijk.

Mijn klacht melden 

  • Voor buitengerechtelijke geschillenbeslechting kan je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr 
Bereikbaarheid
Met de trein

Het station van Neerpelt ligt op 150 meter wandelen van het zwembad.


Plan je reis met de trein.

Met de bus

Volgende buslijnen hebben een halte (Overpelt zwembad, haltenummer 40265) vlakbij het zwembad:

  • Lijn 743 Hamont – Neerpelt
  • Lijn 743 Neerpelt – Hamont
  • Lijn 744 Neerpelt – Overpelt
  • Lijn 744 Overpelt – Neerpelt
  • Lijn 745 Neerpelt – Overpelt
  • Lijn 745 Overpelt – Neerpelt
Openingsuren en rustige momenten
Hebben jullie een sluitingsdag?

We zijn 7 dagen op 7 geopend! Let wel: we zijn enkele dagen per jaar gesloten. Onze vaste sluitingsdagen zijn 1 januari, 6 t.e.m. 10 september (poetsweek), 24 december, 25 december en 31 december. 

Wat zijn de openingsuren tijdens feestdagen?

Tijdens feestdagen gelden de openingsuren van de vakantie. 

Bekijk de openingsuren

Wanneer zijn de rustige momenten in het zwembad?

Op schooldagen tussen 12u00 en 13u00 of tussen 15u00 en 16u00 is het rustiger. In de vakanties is het vaak drukker, met soms zeer drukke dagen in de wintervakanties. De weersomstandigheden spelen hierbij een grote rol. 

Hoelang mogen we zwemmen?

Er staat geen tijdslimiet op je bezoek, je kan zolang in het zwembad blijven als je wilt. Je dient wel rekening te houden met het sluitingsuur.
Let op: we werken met een maximum capaciteit per tijdslot. We gaan voor een lagere bezetting in de baden, zodat iedereen in alle rust en veiligheid kan zwemmen en genieten.

Faciliteiten
Kan ik bij jullie een cadeaubon kopen?

Ja, je kan bij ons een cadeaubon kopen met een bedrag naar keuze.

Is jullie parking betalend?

Nee, onze parking is volledig gratis en bevindt zich recht voor het gebouw.

Is er Wifi in het zwembad?

Ja, we beschikken over gratis Wifi voor onze bezoekers.

Wordt de luchtkwaliteit gemeten?
  • CO²-meters
  • In het centrum werden voor de heropening meerder CO²-meters geplaatst. Hierdoor wordt de luchtkwaliteit voortdurend gemeten voor de veiligheid én gezondheid van de bezoekers.
    TIP: doe zelf de test en meet de waarden tijdens je bezoek. Je kan de waarden raadplegen door op de knop te druk.
  • Voldoende ventilatie en extra hygiëne in alle zones
    Alle LAGO zwembaden zijn uitgerust met de recentste technieken luchtgroepen. Er wordt gewerkt met maximale buitenlucht ventilatie. Zo geniet je binnen ook van de verse buitenlucht. Het poetspersoneel zorgt voor netheid en hygiëne in de kleedkamers zodat deze veilig gebruikt kunnen worden.  
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Kassa inkom, brasserie en zwemmersterras: cash, Payconiq, Bancontact, Credit card, cadeaubonnen, LAGO money (geldbeugel in je online account).

Aan de inkomkassa aanvaarden we ook:

  • Edenred sport- en cultuurcheques (elektronisch)
  • Pluxee (voorheen: Sodexo) sport- en cultuurcheques (elektronisch en via de Pluxee-app, voorheen: Sodexo-app) 
  • Pluxee (voorheen: Sodexo) ecocheques (elektronisch) 

Kiosk: bancontact en credit card

Webshop: Payconiq, Bancontact, Credit card, cadeaubonnen, LAGO-vouchers en LAGO money (geldbeugel in je online account). 

Regels en voorschriften
Intern reglement

Het intern reglement kan je hier raadplegen.

Zwemkledij

Welke kleding draag je in de zwembadzone? (Dit geldt ook voor begeleiders van groepen en kinderfeestjes.)

  • Aanspannende zwembroek of losse zwemshort tot boven de knie, zonder zakken of ritsen
  • Badpak of bikini
  • Swimsuit (tot boven de elleboog en boven de knie)

Let op! Enkel kleding vervaardigd in zwembadstof is toegelaten.

Een badmuts is aanbevolen, maar niet verplicht. Lange haren moeten in een staart.

Niet toegelaten:

  • Lange mouwen en lange broek
  • Losse kledij
  • Onderbroek (ook niet onder de zwemkledij)
  • String
  • Alle kleding die niet uit zwembadstof vervaardigd zijn.

Kledingvoorschriften LAGO zwembad

Kinderen
Vanaf welke leeftijd worden kinderen toegelaten?

Kinderen jonger dan 6 maanden moeten nog eventjes wachten op een zwembeurt, zij worden omwille van veiligheidsredenen nog niet toegelaten in het zwemparadijs.

Mijn kinderen kunnen zwemmen, mogen zij alleen binnen?

Kinderen vanaf 10 jaar mogen alleen binnen.
Kinderen onder de 10 jaar moeten begeleid worden door een volwassene.

Klachten?
Heb je een opmerking of klacht?

Was je niet tevreden over je bezoek? Alvast onze excuses voor je onaangename ervaring.
We hechten veel belang aan de feedback van onze klanten.  Gelieve je klacht door te geven via het klachtenportaal. Dit geeft ons de mogelijkheid om de kwaliteit van onze dienstverlening en ons aanbod te verbeteren.
We behandelen deze zo snel mogelijk.

Klachtenplatform

Beurtenkaarten
Wat houdt de familiepas in?

De familiepas is een 10 beurtenkaart die je kan gebruiken voor het ganse gezin (grootouder, ouder, kind, kleinkind). Kom je op bezoek met 4 personen, dan worden er 4 beurten afgewaardeerd (1 beurt per gezinslid). Deze beurtenkaart is 6 maanden geldig, vanaf de eerste dag van gebruik. Let op! De familiepas is enkel te gebruiken in het LAGO-zwembad waar hij aangekocht werd.

Vragen?

Blijft jouw vraag onbeantwoord of wens je meer te weten? Aarzel dan zeker niet contact met ons op te nemen!

Contacteer ons