Update coronavirus: vergeet je Covid Safe Ticket, eID en mondmasker niet! Meer info

FAQ

Updates COVID-19
Is het zwembad open?
  • Ja, alle zones zijn geopend. 
  • Let wel op! 
    • Op voorhand reserveren of tickets aankopen via de webshop is verplicht! 
    • Covid Safe Ticket: verplicht vanaf 16 jaar voor een bezoek aan het subtropisch zwembad en het Rest-eau-café.
      Breng zeker ook je identiteitskaart mee!
    • Mondmaskers: vanaf zaterdag 20/11 geldt de mondmaskerplicht voor alle bezoekers vanaf 10 jaar (i.p.v. 12 jaar).
      Een mondmasker is verplicht in alle publieke ruimtes. Wanneer je het Rest-eau-café bezoekt, draag je altijd een mondmasker behalve aan tafel.
      Kom je naar het zwembad? Dan draag je je mondmasker tot in de kleedkamers.

Openingsuren Webshop

Is de wellness open?
  • Ja, de wellnesszone is open.
    Je kan heerlijk komen genieten in de sauna, hammam of warme lagune. 

Webshop

Zijn de kleedkamers of douches toegankelijk?
  • Ja, de kleedkamers en douches zijn toegankelijk voor en na je zwembeurt. Gelieve de signalisatie in het zwembad op te volgen.
    Let wel op! In de kleedkamer draag je een mondmasker en beperk je je omkleedtijd.
Is het Rest-eau-café open?
  • Ja, het Rest-eau-café is open. Je hoeft geen reservatie te maken.
  • Let wel op! 
    • Covid Safe Ticket: verplicht vanaf 16 jaar voor een bezoek aan het subtropisch zwembad en het Rest-eau-café.
      Breng zeker ook je identiteitskaart mee!
    • Mondmaskers: vanaf zaterdag 20/11 geldt de mondmaskerplicht voor alle bezoekers vanaf 10 jaar (i.p.v. 12 jaar).
      Een mondmasker is verplicht in alle publieke ruimtes. Wanneer je het Rest-eau-café bezoekt, draag je altijd een mondmasker behalve aan tafel.
      Kom je naar het zwembad? Dan draag je je mondmasker tot in de kleedkamers.

Openingsuren

Moet ik nog steeds reserveren?
  • Ja, we raden aan om online te reserveren. Zo ben je zeker van je plek. 
    We werken nog steeds met een beperkte capaciteit maar dankzij de lange openingsuren vind je altijd een moment om de waterpret te beleven!
    • Altijd zeker van je plek 
    • Zicht op de beschikbare momenten en capaciteit

Webshop

Kan ik mijn zwembeurt verplaatsen?

    • Tot 24 uur voor je zwembeurt kan je zelf je reservatie of ticket verplaatsen naar een later tijdstip. Deze verplaatsing is momenteel kosteloos omwille van COVID-19.
      Zijn er geen tijdsloten meer vrij en kan je je zwembeurt niet verplaatsen naar een andere datum? Neem zo snel mogelijk contact op met het onthaal (telefonisch: 050 67 28 70om je zwembeurt te annuleren.
      Je zwemticket wordt terugbetaald in 'LAGO money', je online geldbeugel in de webshop. Je kan dit bedrag spenderen aan alle artikels in de webshops van alle LAGO zwempardijzen. Het saldo van je LAGO money is onbeperkt geldig in tijd en kan altijd opgevolgd worden in je profiel op de webshop.  
    • Kan ik mijn zwembeurt annuleren? 
      Annuleringen en verplaatsingen in minder dan 24 u voor je zwembeurt zijn enkel aanvaardbaar in geval van ziekte of overmacht en kunnen alleen telefonisch via het algemeen nummer van het zwembad.
      Let op! Annuleringen en verplaatsingen via mail, messenger of andere kanalen zijn niet geldig.  
    • Worden tickets terugbetaald op mijn bankrekening?
      Nee, een terugbetaling gebeurt in LAGO money, je online geldbeugel in de webshop. Hiermee kan je vlot én kosteloos je bezoek op een later tijdstip reserveren via de webshop.
      Wil je toch een terugbetaling op je bankrekening? Dan zal er 20% administratieve kost verrekend worden.

Verplaats mijn tickets

Moet ik een mondmasker dragen?
  • Ja, vanaf zaterdag 20/11 geldt de mondmaskerplicht voor alle bezoekers vanaf 10 jaar (i.p.v. 12 jaar).

    Je draagt een mondmasker in alle publieke zones: inkom, toiletten ... tot in de kleedkamers. Hier mag je je mondmasker ruilen voor je zwemkleding. Wanneer je je verplaatst in het Rest-eau-café moet je ook verplicht een mondmasker dragen. Aan tafel mag je het afnemen.

Heb ik een Covid Safe Ticket nodig voor een bezoek aan het zwemparadijs?
  • Ja, het Covid Safe Ticket is verplicht vanaf 16 jaar in alle horecagelegenheden. In het zwemparadijs is er ook de mogelijkheid om te genieten van een hapje en een drankje op het zwemmersterras. Daarom worden hier de horecaprotocollen gevolgd en is het tonen van het Covid Safe Ticket samen met je identiteitskaart verplicht.
  • Alle coronamaatregelen
Heb ik een Covid Safe Ticket nodig voor het sportbad?
  • Nee, je hebt geen Covid Safe Ticket nodig voor het sportbad. Voor het zwemparadijs moet je vanaf 16 jaar wel je Covid Safe Ticket samen met je identiteitskaart tonen aan de kassa. 
  • Alle coronamaatregelen
Ik heb geen Covid Safe Ticket. Wat met mijn abonnement of beurtenkaart voor het zwemparadijs?
  • Neem contact op met onze klantendienst via e-mail naar olympia@lago.be om je abonnement of beurtenkaart tijdelijk te bevriezen.
Ik heb geen Covid Safe Ticket. Kan ik het verjaardagsfeestje naar een andere datum verplaatsen?
  • Sorry, het is niet mogelijk om je verjaardagsfeestje naar een andere datum te verplaatsen. Vraag aan andere begeleiders (18+) die wel een Covid Safe Ticket hebben om voor je in te springen.
Ik heb geen Covid Safe Ticket. Wat gebeurt er met mijn beurtenkaart voor aquasportlessen?
  • Neem contact op met onze klantendienst via e-mail naar olympia@lago.be om je beurtenkaart te bevriezen.
Kan ik een verjaardagsfeestje reserveren?
  • Ja, je kan een verjaardagsfeestje reserveren via de webshop.
    Lees voor je reserveert alle info door zodat je feestje veilig en zorgeloos verloopt.
  • Let wel op! 
    • Vanaf 16 jaar is het verplicht om je Covid Safe Ticket samen met je identiteitskaart te tonen aan de kassa.
    • Vanaf zaterdag 20/11 geldt de mondmaskerplicht voor alle bezoekers vanaf 10 jaar (i.p.v. 12 jaar) in alle publieke zones. In het zwembad zelf draag je geen mondmasker.

Ontdek alles over jouw verjaardagsfeestje

Kan ik met een groep (+10 personen) komen zwemmen?
  • Voorlopig kan je enkel online reserveren voor max. 10 personen.
    Heb je een groepsaanvraag? Neem contact op via het onthaal:
    Telefoon: 050 67 28 70 
    E-mail: olympia@lago.be 
  • Onze directie bekijkt graag wat mogelijk is.
    Geef bij je aanvraag zeker de datum (met tijdstip) en aantal personen (mét aantal begeleiders) door. We helpen je graag verder.
Wordt de luchtkwaliteit gemeten?
  • CO²-meters
    In het centrum werden meerdere CO²-meters geplaatst. Hiermee wordt de luchtkwaliteit voortdurend gemeten voor de veiligheid én gezondheid van de bezoekers.
    TIP: doe zelf de test en meet de waarden tijdens je bezoek. Je kan de waarden raadplegen door op de knop te druk.
  • Voldoende ventilatie en extra hygiëne in alle zones
    Alle LAGO zwembaden zijn uitgerust met de recentste technieken luchtgroepen. Er wordt gewerkt met maximale buitenluchtventilatie. Zo geniet je binnen ook van de verse buitenlucht. Het poetspersoneel zorgt voor netheid en hygiëne in de kleedkamers zodat deze veilig gebruikt kunnen worden.  
  •  
Ik heb een mailtje gestuurd maar krijg geen antwoord. / Ik probeer te bellen maar krijg geen gehoor.
  • Onze onthaalmedewerkers krijgen heel wat vragen binnen naar aanleiding van de aangepaste coronamaatregelenZij doen hun uiterste best om alle telefoons en e-mails zo snel mogelijke te beantwoorden. 
    Gelieve rekening te houden met enige vertraging. Bedankt voor je begrip.  

Maak je je op voor een spetterende uitstap naar LAGO Brugge Olympia, maar zit je nog met een paar vragen?
Dan vind je je antwoord in dit overzicht met veelgestelde vragen. Toch niet gevonden? Contacteer ons.

Reservaties en tickets bestellen via de webshop
Ik heb problemen met mijn login, bestelling of betaling via de webshop. Wat nu?

Kijk eerst even of je je antwoord kan terugvinden in onze FAQ’s. Kon je het toch niet vinden?
Onze medewerkers helpen je graag verder tijdens de kantooruren:

Onze medewerkers doen hun uiterste best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Hou rekening met een responstijd van 1 à 3 dagen. Dank je wel voor je begrip.

Let op! Reservaties zijn niet mogelijk via e-mail, telefoon of social media.

Enkele tips: 

  • Om in alle comfort je tickets te bestellen, doe je dit best via je laptop of computer, niet met je smartphone.
  • Gebruik bij voorkeur Google Chrome als webbrowser en geen Internet Explorer.
Is het nog steeds nodig om te reserveren of tickets aan te kopen via de webshop?

Ja. Om zeker te zijn van een plaatsje in het zwembad, raden we je aan om een ticket aan te kopen via de webshop. Soms zijn er last minute toch nog tickets beschikbaar en kan je aan de kassa een ticket aankopen. Hiervoor betaal je per ticket € 1,00 extra.

Hoe reserveer ik mijn tickets online?

Tickets aankopen voor een bezoek aan een LAGO zwemparadijs doe je eenvoudig en veilig in onze Webshop 

  • Kies voor tickets en selecteer het gewenste ticket. Duid in de kalender je gewenste datum en aankomsttijd aan. 
  • Stel je bezoek samen door de tickets toe te voegen volgens leeftijd en woonplaats. 
  • Het aantal tickets is momenteel beperkt tot 10 personen.

Nieuwe bezoeker? Meld je aan als nieuwe gebruiker en maak een account aan (op naam van een volwassene 16+)

Bestaande bezoeker? Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Je deed reeds aankopen op de webshop van een ander LAGO zwemparadijs of Speelpunt Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord die je hiervoor gebruikt.

Rond je bestelling verder af. Na je betaling ontvang je je e-ticket samen met je reserveringsbewijs in je mailbox. Print ze of bewaar ze bij voorkeur op je smartphone.
TIP! Je kan je QR-code bewaren in een Passbook app of je e-tickets tonen vanaf je gsm-scherm. Je hoeft ze dus niet te printen, zo helpen we samen om water te sparen. 

Problemen met inloggen of je bestelling? Contacteer de helpdesk via olympia@lago.be.

Bekijk de tutorial.

Kan ik aan de kassa een ticket aankopen of een reservatie maken?

De capaciteiten zijn momenteel beperkt. Om zeker te zijn van een plaatsje in het zwembad, raden we je aan om een ticket aan te kopen via de webshop.
Soms zijn er last minute toch nog tickets beschikbaar en kan je aan de kassa een ticket aankopen. Hiervoor betaal je per ticket € 1,00 extra.

Reserveer nu je tickets via de webshop

Ik kan niet meer dan 10 tickets bestellen. Hoe komt dit?

Momenteel zijn het aantal tickets per aankoop beperkt tot 10 omwille van COVID-19-maatregelen.

Ga naar de webshop

Er zijn geen tijdsloten meer vrij. Wanneer zijn er nieuwe beschikbaar?

Elke woensdagavond worden er nieuwe tijdsloten beschikbaar gesteld op onze webshop. 

Webshop

Moet ik een account aanmaken om te kunnen reserveren?

Ja, om een ticket aan te kopen of een zwembeurt te reserveren dien je eerst een account aan te maken.
Vanaf 16 jaar kan je een persoonlijk gebruikersprofiel aanmaken.

Maak gratis een account aan

  • Heb je ooit al aankopen gedaan via een webshop van de andere LAGO zwemparadijzen of Speelpunt?
    Je kan dezelfde account gebruiken om je aan te melden.
  • Kocht je ooit een beurtenkaart of familiepas?
    Klik dan op wachtwoord vergeten en vul je e-mailadres in. Volg dan de richtlijnen in de e-mail die je ontvangt.
    Ontvang je geen e-mail? Neem dan contact via e-mail naar olympia@lago.be en vermeld je naam, voornaam, postcode en geboortedatum. Onze klantendienst brengt je account in orde zodat je een bestelling kan plaatsen op onze webshop.
  • Kocht je ooit een beurtenkaart of familiepas?
    Klik dan op wachtwoord vergeten en vul je e-mailadres in. Volg dan de richtlijnen in de e-mail die je ontvangt.
    Ontvang je geen e-mail? Neem dan contact via e-mail naar olympia@lago.be en vermeld je naam, voornaam, postcode en geboortedatum. Onze klantendienst brengt je account in orde zodat je een bestelling kan plaatsen op onze webshop.
Vanaf welke leeftijd kan ik een account aanmaken?

Je kan een account aanmaken vanaf 16 jaar. Ben je jonger? Vraag aan één van je ouders om een persoonlijke login aan te maken en de tickets voor je te bestellen.
Bij kinderen jonger dan 10 jaar moet er altijd één volwassene 18+ meezwemmen.

Ik krijg een melding dat mijn account al bestaat. Wat nu?

We controleren bij het aanmaken van een account of je gegevens al bestaan in onze database. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je bij ons in het verleden een beurtenkaart of familiepas hebt aangekocht. Stuur een email naar olympia@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren.

Het zou ook kunnen dat je al een account aangemaakt hebt op onze webshop of op de webshop van een LAGO zwemparadijzen of Speelpunt, onze indoor speeltuin in Zwevegem. Klik in dit geval op wachtwoord vergeten’. 
Krijg je geen e-mail toe? In dit geval zijn je gegevens vermoedelijk al in onze database maar beschikken we niet over je e-mailadres. Stuur een email naar olympia@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail.
We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren.

Wachtwoord vergeten werkt niet.
  • Controleer eerst even of je e-mailadres correct ingegeven werd.
  • Check ook zeker of er per ongeluk geen spatie achter je e-mailadres staat.
  • Probeerde je eerst om een nieuwe gebruiker aan te maken en kreeg je een melding dat je account al bestaat, waarna je op wachtwoord vergeten klikte? Vermoedelijk krijg je geen e-mail toe omdat we niet over je e-mailadres beschikken. We controleren bij het aanmaken van een account of je gegevens al in onze database aanwezig zijn. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je bij ons in het verleden een beurtenkaart of familiepas hebt aangekocht. Stuur een email naar olympia@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren.
  • Het zou ook kunnen dat je al een account aangemaakt hebt op onze webshop of op de webshop van een ander LAGO zwemparadijs of Speelpunt, onze indoor speeltuin in Zwevegem.
    Klik in dit geval op wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail toe? In dit geval zijn je gegevens vermoedelijk al in onze database maar beschikken we niet over je e-mailadres. Stuur een email naar olympia@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren.
Welke browsers worden ondersteund?
  • Verouderde browsers zoals Internet Explorer worden niet ondersteund. Gebruik bij voorkeur Google Chrome als webbrowser.
  • Je kan reserveren via je gsm, computer of tablet. Wil je in alle comfort je tickets aankopen? Dan doe je dit best via je computer.
  • Merk je toch iets dat niet goed functioneert? Laat het ons via olympia@lago.be weten dan kunnen we onze webshop optimaliseren om je surfervaring te verbeteren.


Hoe verloopt de betaling via de webshop? En welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?

De betaling verloopt veilig via onze betaalpartner EnvisoPay. Je kan online betalen met Payconiq, Bancontact, credit card en iDEAL.

Ik kan mijn zwembeurt niet meer verplaatsen via mijn profiel.

Volg stap voor stap  hoe je je tickets of reservatie kan verplaatsen. Tot 24 uur voor je geplande zwembeurt kan je je tickets of reservatie zelf verplaatsen via je persoonlijk profiel op de webshop. Check dus zeker of deze termijn nog niet verstreken is. Ondervind je toch nog problemen, neem dan contact op met onze klantendienst via olympia@lago.be.

Er zijn geen tijdsloten meer beschikbaar waardoor ik mijn ticket niet meer kan verplaatsen.

Neem zo snel mogelijk contact op met het onthaal via telefoon:  050 67 28 70 om je zwembeurt te annuleren.

Je zwemticket wordt terugbetaald in 'LAGO money', je online geldbeugel in de webshop. Je kan dit bedrag spenderen aan alle artikels in de webshops van alle LAGO zwemparadijzenHet saldo van je LAGO money is onbeperkt geldig in tijd en kan altijd opgevolgd worden in je profiel op de webshop.

Hoe verplaats ik mijn tickets?

Ben ik mijn beurt kwijt wanneer ik niet kom zwemmen?

Ja, je beurtenkaart of familiepas wordt automatisch afgewaardeerd. Tickets worden niet terugbetaald. Je kan je tot 24 uur voor je zwembeurt deze zelf nog verplaatsen via je webshopaccount. Annuleringen en verplaatsingen in minder dan 24 u voor je zwembeurt zijn enkel aanvaardbaar in geval van ziekte of overmacht en kunnen alleen telefonisch via het algemeen nummer van het zwembad: 050 67 28 70
Let op! Annuleringen en verplaatsingen via mail, messenger of andere kanalen zijn niet geldig.

Wat is LAGO money?

Wanneer je een zwembeurt geannuleerd hebt, krijg je een terugbetaling in LAGO money, je online geldbeugel in de webshop. Je kan dit bedrag spenderen aan alle artikels in de webshops van alle LAGO zwemparadijzen. Je kan het ook gebruiken in het zwemparadijs op het zwemmersterras om je bestelling af te rekenen. In het Rest-eau-café wordt dit ook aanvaard als betaalmiddel. Het saldo van je LAGO money is onbeperkt geldig in tijd en kan je altijd raadplegen op je online profiel.

Waar kan ik tickets aankopen of reserveren?

Reserveren en tickets aankopen kan enkel via de webshop.
Let op! Reservaties per e-mail, telefoon of social media zijn niet mogelijk.

Webshop

Kan ik mijn zwembeurt verplaatsen?

Tot 24 uur voor je zwembeurt kan je zelf je reservatie of ticket verplaatsen naar een later tijdstip via de webshop. Deze verplaatsing is momenteel kosteloos omwille van COVID-19.
Zijn er geen tijdsloten meer vrij en kan je je zwembeurt niet verplaatsen naar een andere datum?
Neem zo snel mogelijk contact op met het onthaal via telefoon: 050 67 28 70 om je zwembeurt te annuleren.

Je zwemticket wordt terugbetaald in 'LAGO money', je online geldbeugel in de webshop. Je kan dit bedrag spenderen aan alle artikels in de webshops van alle LAGO zwemparadijzen. Het saldo van je LAGO money is onbeperkt geldig in tijd en kan altijd opgevolgd worden in je profiel op de webshop.  

Reservatie verplaatsen

Kan ik mijn zwembeurt annuleren?
  • Annuleringen en verplaatsingen in minder dan 24 u voor je zwembeurt zijn enkel aanvaardbaar in geval van ziekte of overmacht en kunnen alleen telefonisch via het algemeen nummer van het zwembad: 050 67 28 70  
    Let op! Annuleringen en verplaatsingen via mail, messenger of andere kanalen zijn niet geldig.
  • Een terugbetaling van je tickets gebeurt in LAGO money, je online geldbeugel in de webshop. Hiermee kan je vlot én kosteloos je bezoek op een later tijdstip reserveren via de webshop.
  • Wil je toch een terugbetaling op je bankrekening? Dan zal er 20% administratieve kost verrekend worden.
    TIP! Tot 24 uur voor je geplande zwembeurt kan je je tickets of reservatie zelf verplaatsen via je persoonlijk profiel. 
Ik heb een LAGO-cadeaubon gekregen. Hoe kan ik deze inwisselen op de webshop?
  • Ga naar de webshop, klik op ‘Tickets’, kies de datum en de gewenste aankomsttijd, selecteer vervolgens je tickets volgens leeftijd.
  • Voeg ze toe aan je winkelmandje en klik op doorgaan. In het overzicht van je winkelmandje kan je je code van je cadeaubon bestaande uit 18 karakters invullen bij ‘Code korting, voucher, cadeaubon’.
  • Klik op toepassen en zie je korting verschijnen in het overzicht van je betaling.
  • Ondervind je problemen bij je bestelling met een kortingscode? Neem contact op via olympia@lago.be.
Ik heb een beurtenkaart, familiepas of abonnement. Moet ik ook reserveren?

De capaciteiten zijn nog steeds beperkt. Om het je zo comfortabel mogelijk te maken blijven we werken met reservaties via de webshop.  Zo ben je zeker van je plaatsje in het zwembad en kan je zorgeloos genieten van een ontspannen moment.

Hoe verkrijg ik een kortingscode?

Hou onze facebookpagina en instagrampagina zeker in de gaten. Regelmatig verschijnen er nieuwe promoties en kan je een kortingscode te pakken krijgen.

Kan ik mijn beurtenkaart of familiepas online verlengen?

Nee, maar we werken eraan om dit mogelijk te maken via de webshop. Momenteel kan je nog steeds je beurtenkaart of familiepas aan de kassa verlengen. Ook al heb je geen beurten meer op je kaart, je kan nog steeds reserveren met een familiepas of beurtenkaart op de webshop. Je vraagt op de dag van je bezoek aan de kassa om je familiepas of beurtenkaart te verlengen.

Er staan geen beurten meer op mijn beurtenkaart of familiepas. Kan ik nog reserveren via de webshop?

Geen probleem, je kan alvast een gratis reservatie met familiepas of beurtenkaart maken op de webshop.  Vraag op de dag van je bezoek aan de kassa om je beurtenkaart of familiepas te verlengen.

Kan ik een beurtenkaart of familiepas aankopen via de webshop?

Nee, dit is niet mogelijk. Maar je kan wel al een gratis reservatie maken met familiepas of beurtenkaart in de webshop.  Op de dag van je bezoek breng je je identiteitskaart mee om je beurtenkaart of familiepas te kunnen aankopen. De betaling gebeurt aan de kassa. Je beurten worden onmiddellijk afgewaardeerd van je nieuwe kaart.

Ik ontvang geen E-tickets in mijn mailbox?

Check eerst of de E-tickets niet in je SPAM of ongewenste e-mail beland zijn. Het kan ook voorvallen dat de betaling via je bank wat op zich laat wachten. Ontvang je na 15 minuten nog geen e-mail met bevestiging van je aankoop, neem dan contact op via olympia@lago.be.

Het lukt me niet om een account aan te maken op de webshop.
  • Krijg je een melding dat je account reeds zou bestaan? 
    We controleren bij het aanmaken van een account of je gegevens al bestaan in onze database. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je bij ons in het verleden een beurtenkaart of familiepas hebt aangekocht. Stuur een email naar olympia@lago.be met je voornaam, naam, geboortedatum, postcode en e-mail. We brengen je account in orde zodat je kan inloggen op de webshop en je tickets kan reserveren.
  • Let op! Ben je jonger dan 16 jaar? In dit geval kan je zelf geen account aanmaken en vraag je aan je ouders om een ticket te bestellen. Bij kinderen jonger dan 10 jaar moet er altijd één volwassene 18+ meezwemmen.


Ik heb een voucher ontvangen. Hoe kan ik deze inruilen op de webshop?
  • Ga naar de webshop;
  • Klik op ‘Tickets’;
  • Kies de datum en de gewenste aankomsttijd;
  • Selecteer vervolgens je tickets volgens woonplaats en leeftijd;
  • Voeg ze toe aan je winkelmandje en klik op doorgaan;
  • In het overzicht van je winkelmandje kan je je vouchercode bestaande uit 16 cijfers invullen bij ‘Code korting, voucher, cadeaubon’.
  • Klik op toepassen en zie je korting verschijnen in het overzicht van je betaling. Heb je meerdere tickets aangeduid? Dan krijg je een extra veld te zien waarin je een extra code kan invullen wanneer je over meerdere vouchercodes beschikt. Ondervind je problemen bij je bestelling met een vouchercode? Neem contact op via olympia@lago.be.
Wat is een voucher?

Een voucher bevat een code van 16 cijfers waarmee je een gratis ticket kan aankopen op onze webshop. Er zijn vouchers specifiek voor volwassenen en vouchers specifiek voor kinderen.
Om ze in te ruilen doe je een aankoop in de webshop en vul je de code in het overzicht van je winkelmandje in bij ‘Code korting, voucher, cadeaubon’. Klik op toepassen en zie je korting verschijnen in het overzicht van je betaling.

Heb je meerdere tickets aangeduid? Dan krijg je een extra veld te zien waarin je een extra code kan invullen wanneer je over meerdere vouchercodes beschikt. Ondervind je problemen bij je bestelling met een vouchercode?
Neem contact op via olympia@lago.be

Bereikbaarheid
Routebeschrijving - met de auto

Er is gratis parking voorzien voor alle bezoekers op volgende locaties: 

  • het eerste gedeelte van de parking aan de Doornstraat 110, net aan de hoofdingang van LAGO Brugge Olympia
  • parking Z1 (bij het voetbalstadion), verderop in de Doornstraat 
  • de parkings O1, O2, O3 ter hoogte van Bowl Inn 
  • de parking aan het einde van het weggetje (links achteraan ook aangeduid) dat tussen de achterkant van LAGO Brugge Olympia en het voetbalstadion loopt 
Routebeschrijving - met de fiets

Kom je met de fiets naar LAGO Brugge Olympia? Super! 

Met deze link kan je je fietstocht tot bij ons in kaart brengen. Er zijn meerdere toegangswegen voor de fietsers naar de inkom toe, o.a. van op de Koning Leopold III-laan en de Doornstraat.

We hebben voor jou een ruime fietsparking met 150 plaatsen voorzien. Je kan je fiets makkelijk achterlaten in de gratis fietsenstalling naast het gebouw (ingang via Doornstraat of Leopold III laan).

Routebeschrijving - met de trein

Voor alle mogelijke treinverbindingen naar Brugge verwijzen we je graag door naar: www.b-rail.be. Het station van Brugge ligt op 4,1 km van ons zwemparadijs.Van aan het station kan je gemakkelijk de bus (lijn 25 of 5) nemen richting ‘Sint-Andries’ (zie Routebeschrijving - met de bus)

Routebeschrijving - met de bus

Van het station in Brugge kan je lijn 25 nemen richting ‘Sint- Andries’. Je stapt af aan de halte ‘Jan Breydel’ (ter hoogte van het voetbalstadion). Het is dan nog 220 meter tot aan de inkom van LAGO Brugge Olympia. Je kan ook lijn 5 richting ‘Hermitage’ nemen aan het station van Brugge en afstappen aan de halte ‘Lange Molen’ (gelegen in de Doornstraat). 

Op 400 meter tref je LAGO Brugge Olympia. Klik hiervoor op de folder van De Lijn waarin je een duidelijk plannetje vindt met beide mogelijkheden op vermeld. Autobussen die het domein wensen op te rijden doen dit via de Koning LeopoldIII-laan. Ze kunnen aan de inkom even halt houden om passagiers te laten uitstappen, en rijden meteen door naar de busparking verderop het domein, richting uitgang Doornstraat. Het is ook langs de Doornstraat dat de bussen LAGO Brugge Olympia verlaten.

Bereikbaarheid klantendienst
Ik heb een vraag. Wanneer en hoe kan ik de klantendienst bereiken?

Kijk eerst even of je je antwoord kan terugvinden in onze FAQ’s. Kon je het toch niet vinden? Onze medewerkers helpen je graag verder tijdens de kantooruren:
E-mail: olympia@lago.be
Telefoon: 050 67 28 70  
Social media: stel je vraag via Facebook Messenger.
Onze medewerkers doen hun uiterste best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Hou rekening met een responstijd van 1 à 3 dagen. Dank je wel voor je begrip.
Let op! Reservaties zijn niet mogelijk via e-mail, telefoon of social media.

Ik heb een mailtje gestuurd maar krijg geen antwoord. / Ik probeer te bellen maar krijg geen gehoor.

Onze onthaalmedewerkers krijgen heel wat vragen binnen. Zij doen hun uiterste best om alle telefoons en e-mails zo snel mogelijke te beantwoorden.
Hou rekening met een responstijd van 1 à 3 dagen. Dank je wel voor je begrip.

Heb je een klacht of een opmerking?

Was je niet tevreden over je bezoek? Alvast onze excuses voor je onaangename ervaring.
We hechten veel belang aan de feedback van onze klanten. Dank je wel om je klacht door te geven via het klachtenplatform. Dit geeft ons de mogelijkheid om de kwaliteit van onze dienstverlening en ons aanbod te verbeteren.
We behandelen je feedback zo snel mogelijk.

Mijn klacht melden

Openingsuren en rustige momenten
Hebben jullie een sluitingsdag?

We zijn 7 dagen op 7 geopend! Let wel: we zijn enkele dagen per jaar gesloten. Onze jaarlijkse sluitingsdagen zijn 1 januari, 24 december, 25 december en 31 december.

Wat zijn de openingsuren tijdens feestdagen?

Tijdens feestdagen gelden de openingsuren van de zondag. Bekijk de openingsuren hier.

Wanneer zijn de rustige momenten in het zwembad?

Op schooldagen is het rustiger. In de vakanties is het vaak drukker, met soms zeer drukke dagen in de wintervakanties. De weersomstandigheden spelen hierbij een grote rol.

Tip: kom tijdens de vakantie in de voormiddag langs en vermijd zo de grote drukte.

Hoelang mogen we zwemmen?

Een zwembeurt in het sportbad duurt maximaal 90 minuten. Je mag maximaal 4u in het subtropisch zwemparadijs blijven.
Hou rekening met het sluitingsuur en check de openingsuren voor je bezoek.

Faciliteiten
Kan ik bij jullie een cadeaubon kopen?

Ja, je kan bij ons een cadeaubon kopen met een bedrag naar keuze.

Is jullie parking betalend?

Nee, onze parking met liefst 266 parkeerplaatsen is volledig gratis en bevindt zich recht voor het gebouw.

Is er Wifi in het zwembad?

Ja, we beschikken over gratis Wifi voor onze bezoekers.

Kinderen
Vanaf welke leeftijd worden kinderen toegelaten?

Kinderen jonger dan 3 maanden moeten nog eventjes wachten op een zwembeurt, zij worden omwille van veiligheidsredenen nog niet toegelaten in het zwemparadijs.

Mijn kinderen kunnen zwemmen, mogen zij alleen binnen?

Kinderen vanaf 10 jaar mogen alleen binnen.
Kinderen onder de 10 jaar moeten begeleid worden door een volwassene.

Regels en voorschriften
Intern reglement

Het intern reglement kan je hier raadplegen.Een aantal basisregels spreken wellicht voor zich :

  • Niet lopen in de zwembadzones.
  • Elkaar niet duwen.
  • Er geldt in het centrum een algemeen rookverbod.
Zwemkledij

Erg belangrijk is dat iedereen die de zwembadzone betreedt dit enkel in zwemkledij doet. Dit geldt ook voor begeleiders van groepen en kinderfeestjes. Concreet houdt zwemkledij het volgende in:

Jongens/mannen

  • Zwemshort zowel los als aanspannend (boven de knie, zonder zakken of ritsen).
  • Aanspannende zwembroek.

Meisjes/vrouwen

  • Bikini
  • Badpak


Mag mijn kind alleen komen zwemmen?

Wanneer kinderen jonger dan 10 jaar zich willen komen uitleven in onze zwembaden, dienen ze onder begeleiding van een volwassene (18+) te komen.

Groepen
Moet ik reserveren als ik met een groep kom zwemmen?

Je bent van harte welkom met je vereniging, school, bedrijf, ... Je kan je reservatie via deze link aanvragen:

Groepsreservering

Klachten?
Heb je een opmerking of klacht?

Was je niet tevreden over je bezoek? Alvast onze excuses voor je onaangename ervaring.
We hechten veel belang aan de feedback van onze klanten.  Gelieve je klacht door te geven via het klachtenportaal. Dit geeft ons de mogelijkheid om de kwaliteit van onze dienstverlening en ons aanbod te verbeteren.
We behandelen deze zo snel mogelijk.

Klachtenplatform

Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies om goed te functioneren en om je een betere en persoonlijkere gebruikservaring te bieden. Lees meer
Nee, bedankt