Ontdek de familiepas voor het hele gezin.

Spring erin met extra veel voordeel!

Zwem goedkoper met een familiepas!

€ 48,00 (inwoners Kortrijk-Zwevegem)
€ 55,00 (niet-inwoners Kortrijk-Zwevegem)

  • 10 x toegang subtropisch zwembad
  • Deel je kaart met (groot)ouders en (klein)kinderen.
  • ACTIE! Bij aankoop van een familiepas ontvang je een gratis mini-shopper van LAGO! Actie geldig vanaf 30/03 t.e.m. 30/04, zolang de voorraad strekt.
Zwem goedkoper met een familiepas!

NIEUW!

Koop je een familiepas in 2024? Dan is deze niet langer 6 maanden, maar 1 jaar geldig vanaf het eerste bezoek! Dat is dubbel zo lang plezier.

Wist je trouwens dat de familiepas niet enkel door gezinsleden gebruikt kan worden? Ook oma en opa kunnen hiermee komen zwemmen.

NIEUW!

Samen voordelig zwemmen, dubbel zo veel plezier!

Nu reserveren met familiepas

Hulp nodig bij je reservatie, aankoop of gebruik van je familiepas?
Vind hieronder alle info.

Alles wat je wil weten over de familiepas!
Wat is een familiepas?

Een familiepas bestaat uit 10 voordelige zwembeurten in het subtropisch zwembad voor heel het gezin. Je kan de familiepas delen met (groot)ouders en (klein)kinderen.
Kom je op bezoek met 4 personen, dan worden er 4 beurten afgewaardeerd (1 beurt per gezinslid). De geldigheid van je beurtenkaart is 12 maanden vanaf het eerste gebruik.

Let op! Je familiepas is enkel geldig in het LAGO zwemparadijs waar je deze aangekocht hebt.

Wie kan er komen zwemmen met mijn familiepas?

Je kan je familiepas delen met je grootouders, ouders, kinderen en kleinkinderen.

Wat is de prijs van een familiepas 10 beurten?
  • Familiepas voor inwoners Kortrijk-Zwevegem: € 48,00
  • Familiepas voor niet-inwoners Kortrijk-Zwevegem: € 55,00
Waar kan ik mijn familiepas aankopen?

Een familiepas kan je enkel aankopen aan de kassa, maar je reserveert wel je bezoek op voorhand via onze webshop. Zo ben je zeker van je plek en vermijd je aan de kassa 1 euro servicekost per persoon. 

Om gratis te reserveren surf je naar onze webshop, kies je vervolgens bij tickets subtropisch zwembad de datum en het uur van je bezoek en vul je het aantal personen in naast 'Reservatie met abo/beurtenkaart/familiepas'. 

Je hoeft dus nog geen familiepas te hebben om online te kunnen reserveren. Je koopt je familiepas in dit geval aan de kassa op de dag van je zwembeurt. Je gereserveerde beurten worden onmiddellijk afgewaardeerd.

Mijn zwembeurt reserveren

Kan ik online reserveren met mijn familiepas?

Ja, je reserveert bij voorkeur je zwembeurt via de webshop. Zo ben je zeker van je plek en vermijd je aan de kassa 1 euro servicekost per persoon. 

Om gratis te reserveren surf je naar onze webshop, kies je vervolgens bij tickets subtropisch zwembad de datum en het uur van je bezoek en vul je het aantal personen in naast 'Reservatie met abo/beurtenkaart/familiepas'. Je gereserveerde beurten worden afgewaardeerd aan de kassa op de dag van je zwembeurt.

TIP! Je hoeft nog geen familiepas te hebben om online te kunnen reserveren. Je koopt je familiepas in dit geval aan de kassa op de dag van je zwembeurt.

Mijn zwembeurt reserveren

Kan ik met mijn familiepas enkel in LAGO CLUB Zwevegem komen zwemmen?

Je familiepas is enkel geldig in het LAGO zwemparadijs waar je deze aangekocht hebt. Je kan er dus enkel mee komen zwemmen in LAGO CLUB Zwevegem.

Waar kan ik mijn resterend aantal beurten en de geldigheid van mijn familiepas raadplegen?

Het resterend aantal beurten en de geldigheidsduur van jouw kaart staan steeds onderaan op je kassaticket dat je ontvangt aan het onthaal. Je kan dit ook nakijken in je online account. 

  1. Log in op de webshop met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Ga naar 'Mijn LAGO account' rechts bovenaan in het scherm.
  3. Klik op 'Historiek en overzichten'.
  4. Kies in de drop down voor 'Mijn abonnementen'.
  5. Selecteer het gezinslid voor wie de familiepas aangekocht werd. Naast de beurtenkaart vind je het aantal resterende beurten en dagen terug.
    Heb je geen beurten meer over? Dan kan je je familiepas in dit overzicht onmiddellijk verlengen.

Vind je je familiepas of beurtenkaart niet terug in je profiel? In dit geval is je beurtenkaart nog niet gekoppeld aan je online account. Neem contact op met onze klantendienst via e-mail naar fitpunt@lago.be.

Denk er ook aan om je bezoek te reserveren via de webshopGeef in het ticketoverzicht het gewenst aantal reservaties in bij 'Reservatie met abo/beurtenkaart/familiepas'.

Mijn beurten zijn op. Waar kan ik mijn familiepas weer opladen?

Je kan je beurtenkaart opnieuw opladen aan de kassa of in de webshop.

Herladen in de webshop kan enkel wanneer je beurtenkaart gekoppeld is aan je online account. Je kan dit nakijken wanneer je ingelogd bent op de webshop.

  1. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Ga naar 'Mijn LAGO account' rechts bovenaan in het scherm.
  3. Klik op 'Historiek en overzichten'.
  4. Kies in de drop down voor 'Mijn abonnementen'.
  5. Selecteer het gezinslid voor wie je de beurtenkaart wil verlengen.
  6. Klik vervolgens op 'Verlengen' naast de beurtenkaart om ze opnieuw op te laden. 
  7. Bevestig en rond je bestelling verder af.

Vind je je familiepas of beurtenkaart niet terug in je profiel? In dit geval is je beurtenkaart nog niet gekoppeld aan je online account. Neem contact op met onze klantendienst via e-mail naar fitpunt@lago.be.

Denk er ook aan om je bezoek te reserveren via de webshopGeef in het ticketoverzicht het gewenst aantal reservaties in bij 'Reservatie met abo/beurtenkaart/familiepas'.