Bestel nu je tickets via de webshop. Zwemmen kan vanaf 1 juli. RESERVATIE IS VERPLICHT Meer info

FAQ

Maak je je op voor een spetterende uitstap naar LAGO Kortrijk Weide, maar zit je nog met een paar vragen?
Dan vind je je antwoord in dit overzicht met veelgestelde vragen. Toch niet gevonden? Contacteer ons.

CORONAVIRUS: Wil je als eerste informatie ontvangen 
over de heropening van de LAGO zwemparadijzen?

Ja, breng me op de hoogte.

Coronavirus
Hoe verloopt mijn bezoek vanaf 1 juli 2020?
  • Welkom terug vanaf 1 juli 2020!
    Nu meer dan ooit gaan we er voor om elke bezoeker een vlekkelozeservice en plezierige ervaring te schenken.  
    Een zwembadbezoek bij LAGO is veilig. Bekijk hier de maatregelen die we genomen hebben en hoe jouw bezoek verloopt. 
    Hou zeker onze website en sociale media in de gaten voor verdere info en updates. Alvast bedankt voor het begrip. 
Welke maatregelen heeft LAGO genomen?
  • De LAGO baden openen op woensdag 1 juli. We bereiden alles voor om onze bezoekers opnieuw een heerlijk moment van ontspanning te bieden. Nu meer dan ooit gaan we er voor om elke bezoeker een vlekkeloze service en plezierige ervaring te schenken.  
    Een zwembadbezoek bij LAGO is veilig, bekijk hier de maatregelen die we genomen hebben.

Hoe kan ik een ticket kopen?
  • De LAGO zwembaden openen op 1 juli en een ticket koop je enkel online aan in de webshop
    Het is heel simpel: je kiest een tijdslot op datum en je kiest met hoeveel personen je komt zwemmen (max. 10 personen). 
    Reserveren in de webshop kan vanaf donderdag 25 juniWe gaan voor een lagere bezetting in de baden, zodat iedereen in alle rust en veiligheid en met inachtneming van social distancing kan genieten van een vakantiemoment bij LAGO.  
  • Reserveer je tickets om zeker te zijn van je plaats!  
    Offline tickets kopen is mogelijk indien er nog plaats vrij is die dag. VOLZET = VOLZET
    Tickets aan de kassa zijn €1,00 duurder (per ticket).
Zijn alle attracties geopend?
  • Omwille van het COVID-19 protocol is het stoombad gesloten. De warme lagune is wel geopend maar zonder jets (luchtmassage). Alle andere attracties en sauna zijn volledig geopend.
    Hou zeker onze website en sociale media in de gaten voor verdere info en updates. Alvast bedankt voor het begrip.
Gaat mijn verjaardagsfeestje / groepsdeal nog door?
  • Neen, alle verjaardagsfeestjes van LAGO gaan niet meer door t.e.m. 31 augustus. De baden openen op 1 juli, maar feestjes zijn tijdens deze zomervakantie niet mogelijk. Een verjaardagsfeestje kan wel verplaatst worden naar een latere datum 
    Hou zeker de website en sociale media in de gaten voor verdere info en updates. Alvast bedankt voor het begrip.  
Krijg ik mijn feestje terugbetaald als ik mijn feestje annuleer?
  • Alle verjaardagsfeestjes zijn jammer genoeg geannuleerd tot en met 31 augustusHelaas kunnen wij jouw feestje niet cash terugbetalen, maar wij kunnen het bedrag van het feestje wel omzetten naar een waardebon van LAGO. 
    De waardebon is 1 jaar geldig en kan gebruikt worden in het zwemparadijs of het Rest-eau-café
    Hou de website en sociale media in de gaten voor verdere info en updates. 
    Alvast bedankt voor het begrip. 
Kan ik mijn feestje verzetten naar een latere datum?
  • Ja, een verjaardagsfeestje kan verplaatst worden naar een latere datum. 
    Alle verjaardagsfeestjes van LAGO gaan niet meer door t.e.m. 31 augustus. De baden openen op 1 juli, maar feestjes zijn tijdens deze zomervakantie niet mogelijk
    Gelieve een mailtje te sturen naar kortrijkweide@lago.be dan bekijken we je vraag zo snel mogelijk. 
    Hou zeker de website en sociale media in de gaten voor verdere info en updates. Alvast bedankt voor het begrip. 
Wat met mijn abonnement of beurtenkaart?
  • Wat met mijn beurten die vervallen?
    LAGO zal alle meerbeurtenkaarten en familiepassen verlengen met 4 maanden (periode van de sluiting). De baden openen op 1 juli en een ticket koop je enkel online aan in de webshop
    Het is heel simpel: je maakt een reservatie met je bestaande beurtenkaart en je kiest een tijdslot op datum. 
    Reserveren in de webshop kan vanaf donderdag 25 juni. We gaan voor een lagere bezetting in de baden, zodat iedereen in alle rust en veiligheid en met inachtneming van social distancing kan genieten van een vakantiemoment bij LAGO.  

Ik heb net een abonnement gekocht, kan ik mijn geld terugkrijgen?
  • LAGO zal alle abonnementen verlengen met 4 maanden (de periode van de sluiting). We communiceren alle bijkomende info bij heropening aan het onthaal of bij jouw volgend bezoek aan zwembad.
     Hou zeker de website en sociale media in de gaten voor verdere info en updates. Alvast bedankt voor het begrip. 
Vervallen mijn beurten aquasport?
  • LAGO zal alle meerbeurtenkaarten verlengen met de periode van de sluiting (4 maanden).
    Een terugbetaling in cash is echter niet mogelijk. In het verlengde van de beslissingen door de federale overheid op 17 maart, hebben Stad Kortrijk en Sportplus beslist om alle aquasportactiviteiten te annuleren tot midden mei. Vanaf zaterdag 16 mei zullen de lessen opnieuw opgestart worden indien er geen nieuwe maatregelen volgen. Voor meer informatie verwijzen we graag door naar Sportplus: 056 27 80 00 – sportdienst@kortrijk.be
  • We communiceren alle bijkomende info omtrent nieuwe lessenreeksen bij heropening via de website en sociale media. Alvast bedankt voor het begrip.
Gaan de zwemlessen nog door?
  • Neen, in het verlengde van de nieuwe beslissingen door de federale overheid op 17 maart, hebben Stad Kortrijk en Sportplus beslist om alle zwemlessen te annuleren tot midden mei. Vanaf zaterdag 16 mei zullen de lessen opnieuw opgestart worden indien er geen nieuwe maatregelen volgen. Voor meer informatie verwijzen we graag door naar Sportplus: 056 27 80 00 – sportdienst@kortrijk.be.
  • Hou zeker onze website en sociale media in de gaten voor verdere info en updates. Alvast bedankt voor het begrip.
Gaan kampjes en intensieve zwemlessen in de paasvakantie nog door?
  • Momenteel blijven alle LAGO zwemparadijzen gesloten in opvolging van de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus in te dijken.
  • In het verlengde van de beslissingen door de federale overheid op 17 maart, hebben Stad Kortrijk en Sportplus beslist om alle kampjes tijdens de paasvakantie en intensieve zwemlessen tot midden mei te annuleren. Vanaf zaterdag 16 mei zullen de activiteiten van Sportplus opnieuw opgestart worden als er geen nieuwe maatregelen volgen. Voor meer informatie verwijzen we graag door naar Sportplus: 056 27 80 00 – sportdienst@kortrijk.be.
  • Hou zeker onze website en sociale media in de gaten voor verdere info en updates. Alvast bedankt voor het begrip.
Blijven kortingsbonnen geldig?
  • LAGO zal alle kortingsbonnen verlengen met de periode van de sluiting. 
    Het zwemparadijs is tot nader order gesloten tot en met 30 juniVanaf 1 juli kan een bezoek aan een LAGO zwembad enkel na online reservatie in de webshop
  • Bij aanvang kan je enkel online reserveren en is de verwerking van bestaande bonnen, cadeaubonnen, … online niet mogelijk. Wil je reserveren met een bon of vouchers? Gelieve een mailtje sturen naar webshop@lago.be.
    Kortingsbonnen zijn niet geldig tijdens de periode van online reservatie. Deze worden dus langer verlengd dan de standaard 4 maanden
  • We communiceren alle bijkomende info bij heropening via de website en sociale media. Alvast bedankt voor het begrip. 

Kan ik met mijn groep komen zwemmen?
  • Tijdens deze zomervakantie zullen enkel online reservaties mogelijk zijn en zijn groepen niet toegelaten tot nader order t.e.m. 31 augustus 2020
    Tickets aankopen voor een bezoek aan een LAGO zwemparadijs doe je in onze webshop. Je kiest hier een datum, tijdsslot en het aantal personen (max. 10 personen). 
    De opening van de LAGO baden gebeurt met heel wat voorzorgsmaatregelen. Van zodra wij meer richtlijnen ontvangen van de overheid omtrent de opening van de baden, kunnen we dit verder toelichten. Indien je nog extra vragen hebt, kan je een mailtje sturen
    Alvast bedankt voor het begrip.
Wat doet LAGO zodat legionella geen kans krijgt?
  • Alle LAGO-zwemparadijzen zijn gesloten tijdens de coronaperiode maar de centrummanagers blijven fulltime aan het werk. 
    Hun takenpakket ziet er nu wel wat anders uit dan tijdens een normale werkdag. Zo zorgen ze momenteel voor het dagelijks onderhoud, volgen de technische onderhoudsfirma’s op in hun doorlopend onderhoud van de technische installaties en staan ze in voor de desinfectie van vloeren, baden, kades … 
  • Ook het legionella beheersplan om bacteriegroei te voorkomen blijft van kracht tijdens de sluiting waardoor legionella geen kans krijgt. Ook vandaag zorgen de centrummanagers ervoor dat er geen stilstaand water in de installaties en controleren ze continue de kwaliteit van het water.
    Zo geniet je bij je eerstvolgende zwembeurt van veilig en schoon water in topconditie.
  • En moest je je afvragen of onze centrummanagers ook een plons nemen in het zwembad? Nee hoor, ze hebben hun handen vol met deze dagelijkse taken. 
Ik kwam recentelijk zwemmen/sporten, loop ik risico?
  • Zwemmen heeft geen bewezen nadelige gevolgen voor de gezondheid in relatie tot het coronavirus. 
    Het is zo dat virussen niet overdraagbaar zijn via zwemwater. Bovendien volgt LAGO steeds de voorgeschreven maatregelen zoals het regelmatig wassen van de handen, ontsmetten met alcoholgel, geen handen schudden, etc. Hou zeker onze website en social media in de gaten voor verdere info en updates. Alvast bedankt voor het begrip.
Bereikbaarheid
Routebeschrijving - met de auto

Ons zwemparadijs bevindt zich op dit adres: Nelson Mandelaplein 19, Kortrijk. Indien uw GPS dit adres niet herkent, kan je Burgemeester Lambrechtlaan (eventueel rondpunt Blekerstraat) ingeven. 

  • Betalende parking Graaf Karel de Goedelaan (parkeertickets enkel via de webshop verkrijgbaar): Tijdens weekends, schoolvakanties en op feestdagen zijn er parkeermogelijkheden aan 1 euro op parking Graaf Karel de Goedelaan (op wandelafstand). Enkel online te bestellen in combinatie met een minimum aankoop van 2 tickets voor het subtropisch zwemparadijs en zolang de voorraad strekt. De tickets worden op datum aangekocht via de webshop. Bestel hier je tickets met parking >
  • Betalende parking Kortrijk Weide: Het eerste uur parkeer je gratis. Binnen het eerste uur gratis kan je gemakkelijk personen brengen en terug ophalen. Wens je op deze parking langer te parkeren, klik dan hier voor een overzicht van alle parkeertarieven.Om binnen te rijden, voer je steeds jouw bankkaart (Maestro, Visa of Mastercard) in aan de inritzuil. Bij het buitenrijden volstaat het dezelfde bankkaart terug aan de uitritzuil in te voeren. Het systeem berekent de juiste kostprijs en jouw parkeerbeurt is betaald. Vraag jouw ticket met QR code voor parkeerkorting aan het onthaal bij het afrekenen van jouw zwembeurt. Houders van abonnementen en beurtenkaarten kunnen na het zwemmen, maar voor ze het zwembad verlaten een kortingscode vragen aan het onthaal. Om gebruik te maken van het parkeertarief voor zwemmers, presenteer je bij het buitenrijden éérst deze kortingscode aan de lezer bij de uitritzuil, pas daarna voer je de bankkaart in, zoals ook duidelijk vermeld op het display van de uitritzuil. De zone rondom Parking Kortrijk Weide is enkel toegankelijk voor vergunninghouders. Controle hierop gebeurt automatisch met behulp van camera's met kentekenherkenning. Oprijden zonder vergunning heeft een GAS-boete van 58 euro tot gevolg.
  • Betalende parking Haven: Goedkoper langer parkeren op 100 meter wandelafstand kan in de Botenkopersstraat. Ook hier is minder dan 1 uur parkeren gratis. Klik hier voor het volledige overzicht van de tarieven.
  • Gratis parking P+B Wembley: Gratis parkeren kan in de Moorseelsestraat 144 (950 meter wandelen naar het zwembad). Vanaf deze parking kan je gratis met de bus richting Kortrijk Station (buslijn 42 en 62) en terug. De dichtsbijzijnde afstapplaats is dan 'De Appel'.
Routebeschrijving - met de trein

Het station van Kortrijk ligt op 850 meter van het zwembad. Voor alle mogelijke treinverbindingen, klik op volgende link: www.b-rail.be.

Routebeschrijving - met de bus

Neem aan het station lijn 4-6-40-42-52-53-60-61-62, stap af aan de Halte Kortrijk De Appel. Stap 300 meter tot aan het zwembad. Meer info op deze link.

Routebeschrijving - te voet of met de fiets

Met deze fiets routeplanner kan je je fietstocht tot bij ons in kaart brengen.

Omgevingswerken station

Kortrijk zal de komende jaren sterk veranderen. Er komt een nieuw trein- en busstation gekoppeld aan de opwaardering van de hele stationsbuurt.

Fase 2: Aanleg ondertunneling + aanleg bypass 2 

Zandstraat met spoorwegtunnel en kluifrotonde Appel zijn onderbroken. Via deze link vind je alle info met betrekking tot het stationsproject.

Bekijk hier alle fases van het project

Openingsuren en rustige momenten
Hebben jullie een sluitingsdag?

Onze vaste sluitingsdagen zijn 1 januari, 24 december, 25 december en 31 december. We zijn ook jaarlijks gesloten voor onderhoud. De onderhoudsperiode vind je terug bij onze openingsuren.

Wat zijn de openingsuren tijdens feestdagen?

Op officiële feestdagen gelden de openingsuren van zondag en is ons zwembad open van 9u00 tot 18u00. De kassa sluit een half uur vroeger.

Wanneer zijn de rustige momenten in het zwembad?

Vooral op schooldagen is het rustig. In de vakanties is het vaak drukker, met soms zeer drukke dagen in de wintervakanties. De weersomstandigheden spelen hierbij een zeer grote rol. Doorgaans is het op regendagen iets rustiger vanaf 17u.

Kom je tijdens de schoolperiode graag baantjes zwemmen in ons sportbad? Kies hier jouw gepast moment. Meer informatie over wedstrijden en evenementen in het sportbad via tabblad sport < sportbad.



Hoe lang mogen we zwemmen?

Er staat geen tijdslimiet op je zwembeurt, je kan zolang in het zwembad blijven als je wilt. Je dient wel rekening te houden met het sluitingsuur.

Faciliteiten
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Aan het onthaal, in onze brasserie en op ons zwemmersterras kan je cash of met bankcontact betalen. Onze cadeaubon kan je zowel in het zwembad als in de brasserie gebruiken.

Op zoek naar een origineel cadeau?

Verras je vrienden en familie met een unieke belevenis in een LAGO-zwemparadijs en kom samen genieten!

Kies voor vouchers (geldig in alle LAGO-zwemparadijzen) of een cadeaubon met budget naar keuze.

- Voucher kind (4 t.e.m. 15 jaar)

- Voucher volwassene 16+

- Cadeaubon met bedrag naar keuze waarmee de gelukkige ontvanger zowel in het zwembad als in de brasserie kan betalen.

Informeer je aan het onthaal.

Is jullie parking betalend?
  • Tijdens weekends, schoolvakanties en op feestdagen zijn er parkeermogelijkheden aan 1 euro op parking 3 HOWEST, ter hoogte van Graaf Karel de Goedelaan 32 (op wandelafstand). Enkel online te bestellen in combinatie met een minimum aankoop van 2 tickets voor het subtropisch zwemparadijs en zolang de voorraad strekt. De tickets worden op datum aangekocht via de webshop. Bestel hier je tickets met parking >

  • Er is parkeerruimte voorzien op de site van Kortrijk Weide. Minder dan 1 uur parkeren is volledig gratis (klik hier voor tarieven).
  • Goedkoop langer parkeren op 100 meter wandelafstand kan op parking haven in de Botenkopersstraat (Klik hier voor tarieven).
  • Gratis parkeren kan op de P+B Wembley in de Moorseelsestraat 144 (850 meter wandelen naar het zwembad).
Is er wifi in het zwembad?

Ja, we beschikken over gratis wifi voor onze bezoekers.

Zijn er kleerhangers?

We hebben geen losse kleerhangers, maar er zijn wel haakjes in de lockers waar je kleding kan ophangen.

Hoe werken de lockers?

Voor het gebruik van de lockers heb je een muntstuk van 1 euro nodig.

Zwemuitrusting en speelmateriaal
Mag ik eigen spelmateriaal meebrengen naar het zwembad?

Ja, dit is mogelijk zolang de drukte het toelaat en er geen hinder is voor andere bezoekers. De redders bepalen of het al dan niet mogelijk is.

Kan ik spelmateriaal lenen?

Nee, je kan eventueel wel zelf spelmateriaal meebrengen zoals hierboven beschreven staat.

Regels en voorschriften
Intern reglement

Het intern reglement kan je hier raadplegen.

SAFE Swim Zone: identiteitscontrole

We werken samen aan een veilige zwemomgeving om jou en de andere bezoekers een fijne zwemervaring te bezorgen.
Om dit te realiseren wordt er SAFE Swim Zone gelanceerd. Dit is een IT-applicatie aan de kassa’s die bezoekers vanaf 12 jaar registreert aan de hand van de identiteitskaart.
Dankzij bezoekersregistraties is opvolging bij het niet-naleven van het intern reglement mogelijk.

Wat?
Identiteitskaarten worden ingelezen aan de kassa bij bezoekers vanaf 12 jaar.

Welke gegevens worden geregistreerd?
Naam, voornaam, geboortedatum, pasfoto, nationaal nummer en geslacht.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Gegevens worden tijdelijk geregistreerd in een beveiligde database en worden automatisch verwijderd na 72 uren, tenzij er overtredingen vastgesteld werden.
Na het vaststellen van een overtreding blijven de gegevens bewaard in de beveiligde database om accuraat te kunnen optreden indien er opnieuw overtredingen zouden vastgesteld worden.
De gegevens worden niet gebruikt voor commerciële doeleinden.

Kan ik mijn gegevens opvragen?
Je gegevens kunnen na je bezoek opgevraagd worden via email: kortrijkweide@lago.be.

Breng bij je volgend bezoek dus zeker je identiteitskaart mee.


Meer info



Begeleiding door volwassene

Kinderen jonger dan 10 jaar dienen vergezeld en onder toezicht van min. 1 volwassene (+18 jaar) te zijn. Kinderen jonger dan 3 maanden moeten nog eventjes wachten op een zwembeurt, zij worden omwille van veiligheidsredenen nog niet toegelaten in het zwemparadijs.

Wat zijn de zwemkledij voorschriften?

Het sportbad en subtropisch zwemparadijs zijn enkel toegankelijk in zwemkledij. 

Bikini, badpak, zwemshorten tot boven de knie en aanpassende zwembroek zijn toegelaten. Zwemshorten op of onder de knie zijn net zoals t-shirts, kleedjes en rokjes verboden. Ondergoed wordt niet aanvaard, ook niet onder de zwemkledij. Burkini's en hoofdeksels worden ook niet toegelaten. Het dragen van een badmuts daarentegen kunnen we alleen maar motiveren.

We vragen ook om alleen maar zwemkledij vervaardigd uit badstof te dragen. 

Toegankelijkheid zwangere vrouwen

De glijbanen en de wildwaterbaan zijn niet toegankelijk voor zwangere vrouwen. Natuurlijk kunnen zwangere vrouwen genieten van de andere faciliteiten in het LAGO zwemparadijs.

Vanaf welke leeftijd worden kinderen toegelaten?

Kinderen jonger dan 3 maanden moeten nog eventjes wachten op een zwembeurt, zij worden omwille van veiligheidsredenen nog niet toegelaten in het zwemparadijs.

Sauna- en hamambezoek

De sauna en hamam zijn enkel toegankelijk vanaf 16 jaar en de sessie heeft een maximum duur van 15 minuten aaneensluitend. Gelieve een extra handdoek mee te brengen voor een bezoek aan de sauna.

Sportbad
Kunnen we altijd baantjes zwemmen?

Ons sportbad is doorlopend open en er zijn steeds minimum 2 banen van 25 m vrij om baantjes te trekken.

Beurtenkaarten
Hebben jullie jaarabonnementen?

Nee, maar we hebben wel 10 beurtenkaarten en familiepassen. Deze zijn 1 jaar (10 beurtenkaart) / 6 maanden (familiepas) geldig vanaf het gebruik van de eerste zwembeurt.

Zijn er regels verbonden aan een 10 beurtenkaart?

Een reguliere 10 beurtenkaart is aan één persoon gebonden en staat op naam. Het is dus niet toegelaten om jouw kaart te gebruiken voor vrienden, buren, familieleden… Een 10-beurtenkaart is 1 jaar geldig vanaf het eerste gebruik.

Hoe weet ik hoeveel beurten er nog op mijn kaart staan of hoelang mijn kaart nog geldig is?

Het resterende aantal beurten en de geldigheidsduur van jouw kaart staan steeds onderaan vermeld op je kassaticket dat je ontvangt aan het onthaal.

Mijn beurten zijn vervallen, wat nu?

Jouw vervallen beurten kunnen enkel gerecupereerd worden als je omwille van medische redenen niet kon zwemmen tijdens de lopende periode van je 10 beurtenkaart. Je brengt dan een medisch attest binnen. Indien je geen attest kan voorleggen, zijn jouw beurten verloren.

Je kan altijd zelf het aantal beurten en de looptijd van je kaart volgen onderaan je kassaticket, zo voorkom je het onnodig vervallen van beurten.

Wat houdt de familiepas in?

De familiepas is een 10 beurtenkaart die je kan gebruiken voor het ganse gezin. Kom je op bezoek met 4 personen, dan worden er 4 beurten afgewaardeerd (1 beurt per gezinslid). Deze beurtenkaart is 6 maanden geldig, vanaf de eerste dag van gebruik.

Feestjes
Hoe kan ik een feestje organiseren?

Als je een feestje wil organiseren in ons zwembad, kan je meer informatie krijgen en reserveren aan het onthaal. Je kan ook altijd terecht op onze feestjespagina.

Mogen we mee helpen op een feestje als we niet mee gaan zwemmen?

Onze zwemfeestjes vinden altijd plaats op het zwemmersterras. Die zone behoort bij de zwembadzone en is enkel toegankelijkvoor zwemmers met een toegangsticket.

Hoe lang mag een feestje duren?

Er staat geen tijdslimiet op een feestje, je kiest zelf hoe lang jouw feestje in het zwembad duurt. Je moet wel rekening houden met de reservatietijd van de tafels op het zwemmersterras. De tafels voor je feestje worden 50 minuten voor je gereserveerd. Dit wordt vooraf bij de reservatie afgesproken.

Zwemlessen
Kunnen we bij jullie ook terecht voor zwemlessen?

Ja, Sportplus vzw organiseert zwemlessen voor kinderen en volwassen in LAGO Kortrijk Weide. Meer info vind je terug op deze pagina.

Kinderen
Mijn kinderen kunnen zwemmen, mogen zij alleen binnen?

Kinderen vanaf 10 jaar mogen alleen binnen. Kinderen onder de 10 jaar moeten begeleid worden door een volwassene.

Kan ik binnengaan in het subtropisch zwembad om mijn kinderen te zien?

Als je bij jouw kinderen wilt zijn, dien je badkledij te dragen en een toegangsticket te kopen. Je kan wel naar je kinderen kijken vanaf de kijkzone. Let op: kinderen onder de 10 jaar mogen enkel met begeleiding binnen.

Kan ik mijn kinderen in het oog houden vanuit de kijkzone?

Vanuit onze horeca en de tribune heb je zicht op het hele zwemparadijs. Je kan je kind altijd volgen tijdens de zwemlessen. 

Let op! Kinderen jonger dan 10 jaar moeten in het zwemparadijs steeds vergezeld zijn van een volwassene.

Vanaf welke leeftijd worden kinderen toegelaten?

Kinderen jonger dan 3 maanden moeten nog eventjes wachten op een zwembeurt, zij worden omwille van veiligheidsredenen nog niet toegelaten in het zwemparadijs.

Evenementen
Kan ik een teambuilding / privéfeest organiseren bij jullie?

LAGO Kortrijk Weide bekijkt graag met jou je wensen en noden en werkt een voorstel op maat uit. Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

Kan ik het zwembad afhuren?

Ja, je kan het zwembad afhuren op onze sluitingsdagen tussen 9u00 en 22u00. Op andere dagen kan het na sluitingstijd, bekijk daarom onze openingsuren. Het is noodzakelijk om minimum twee weken op voorhand te reserveren.

Er is een onderscheid tussen de tarieven voor het afhuren van het 50 meter sportbad of het recreatiegedeelte. Je kan ze beide afhuren of apart. De recreatiebaden worden wel als één geheel verhuurd, opsplitsen is niet mogelijk.

Groepen
Moet ik reserveren als ik met een groep kom zwemmen?

Als je ons zwembad bezoekt in groep, raden we je aan om te reserveren. Vanaf 15 personen geniet je van een voordelig groepstarief.

Let op!
Ben je 12 jaar of ouder? Breng altijd je identiteitskaart mee.

Breng bij elk bezoek je identiteitskaart mee. Een rijbewijs is niet geldig. Er worden verplichte bezoekersregistraties uitgevoerd aan de kassa’s.

Lees er hier alles over
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies om goed te functioneren en om je een betere en persoonlijkere gebruikservaring te bieden. Lees meer
Nee, bedankt